کد خبر : 2001274 | 21 بهمن 1402 ساعت 23:31 | 25.4K بازدید | 34 دیدگاه

طلسم پنالتی‌های رئال ادامه دارد! (عکس)

در جریان دیدار مقابل خیرونا خوسلو یک بار دیگر برای رئال مادرید پنالتی خراب کرد.

طلسم پنالتی‌های رئال ادامه دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا برا تعیین صدرنشین خیرونا را 4-0 شکست دهد و گام بلندی به سوی قهرمانی در لالیگا بردارد. رئال مادرید از دقیقه اول بازی تیم برتر و هجومی میدان بود و با شب خوب و درخشش ستاره‌هایی مثل جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو موفق شد به این پیروزی مهم دست پیدا کند.

1989495

اما علاوه بر مصدومیت بلینگام در نیمه دوم اتفاق نگران کننده دیگری هم در این بازی برای رئال مادرید رخ داد. رئال مادرید در دقیقه 90+1 بعد از خطای کوتو مدافع خیرونا روی آردا گولر، ستاره جوان رئال، که تازه وارد زمین شده بود به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد که خوسلو به امید زدن گل پنجم رئال پشت این توپ قرار گرفت که ضربه او  به سمت راست دروازه حریف با مهار دروازه‌بان خیرونا همراه شد  که باعث شد خوسلو برای دومین بار در این فصل در زدن ضربه پنالتی ناکام بماند.

1989497

کهکشانی‌ها این فصل در زدن پنالتی بارها به مشکل خورده‌اند و پیش از این هم لوکا مودریچ، رودریگو و خود خوسلو برای رئال پنالتی از دست داده بودند. تنها بازیکنانی که موفق به گل کردن ضربه پنالتی‌‌شان برای رئال شده‌اند، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور بوده‌اند.

دیدگاه‌ها