کد خبر : 2001283 | 22 بهمن 1402 ساعت 00:00 | 52.9K بازدید | 61 دیدگاه

میشل، سرمربی خیرونا:

در حد رئال نیستیم که از باخت ناراحت باشیم!

میشل، سرمربی خیرونا، بعد از شکست سنگین مقابل رئال مادرید، گفت تیمش از ابتدا هم قرار نبوده برای قهرمانی در لالیگا با تیم‌هایی مثل رئال و بارسلونا رقابت کند.

در حد رئال نیستیم که از باخت ناراحت باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا برای تعیین صدرنشین خیرونا را 4-0 شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با این تیم را به 5 امتیاز افزایش دهد. رئال مادرید از دقیقه اول بازی تیم برتر و هجومی میدان بود و با شب خوب و درخشش ستاره‌هایی مثل جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو موفق شد به این پیروزی مهم دست پیدا کند.

1989514

میشل در مصاحبه بعد از بازی اختلاف سطح بین دو تیم را پذیرفت: "ما در سطح رقابت با رئال نبودیم. چیزی برای سرزنش تیم نیست. ما هنوز در آن سطح نیستیم. امشب از همان دقیقه اول اصلا احساس نمی‌کردم می‌توانیم برنده شویم. ما باید فروتنی داشته باشیم. چیزی برای اعتراض وجود ندارد. فقط چهار یا پنج تیم در جهان می‌توانند با مادرید رقابت کنند.

سطح ما در حد رقابت با اتلتیک بیلبائو، رئال بتیس و والنسیا است... باید برای حضور در اروپا تلاش کنیم. از آن سو رئال، بارسا و اتلتیکو هستند که برای قهرمانی‌های لالیگا و لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند. سطح رئالی‌ها بسیار بالا است. فاصله آنها با بقیه حالا بسیار زیاد و بسیار قدرتمند هستند. در حال حاضر برای آنها سخت‌تر این است که امتیاز از دست بدهند و قهرمان نشوند. به آنچلوتی تبریک می‌گویم. من در حال یادگیری از افرادی مثل او هستم."

دیدگاه‌ها