کد خبر : 2001291 | 22 بهمن 1402 ساعت 00:29 | 110.1K بازدید | 41 دیدگاه

تکامل ذهنی و فیزیکی بهترین گلر آسیا در 5 سال:

این همان مشعل برشام مقابل استقلال است!

مشعل برشام پس از گذشت 5 سال از اشتباه مرگبارش مقابل استقلال، بهترین دروازه‌بان آسیا شد.

این همان مشعل برشام مقابل استقلال است!

به گزارش ورزش سه، مشعل برشام با عملکرد درخشانی که در جام ملت‌های آسیا 2023 به نمایش گذاشت به عنوان بهترین گلر جام انتخاب شد.

او در بازی با ازبکستان ستاره تیم ملی کشورش بود و با مهار 3 پنالتی آنها را به نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا رساند و در دیدار مقابل ایران هم واکنش‌های خوبی نشان داد، حتی در بازی با اردن هم با مهارهای فوق‌العاده‌ای که داشت قطر را در جریان مسابقه نگه داشت تا یکی از ارکان اصلی قهرمانی قطر در این مسابقات باشد.

1989400

او در این تورنمنت 3 کلین شیت هم انجام داد و مرحله گروهی را بدون گل خورده به پایان رساند تا از همان ابتدا با اعتماد به نفس بالاتری به ادامه مسابقات بپردازد اما شاید باورتان نشود این همان گلری است که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال اشتباه مرگباری انجام داد و استقلال یک بر صفر از السد پیش افتاد!

در دقیقه 13 مسابقه استقلال و السد، فشار هواداران استقلال دروازه‌بان السد را طوری تحت تاثیر قرار داده بود که پاس رو به عقب مدافع این تیم از زیر پای او عبور کرد و تلاش‌های او فایده‌ای نداشت خود مشعل برشام و توپ باهم درون دروازه قرار گرفتند!

ویدئو: 173797

این مسابقه در 5 شهریور 1397 برگزار شد و مشعل برشام جوان شرایط فیزیکی متفاوتی هم داشت و این روزها با اندامی عضلانی و کشیده‌تر درون دروازه تیم ملی قطر قرار گرفته است و کیفیت متفاوتی را در جام ملت‌های 2023 به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها