کد خبر : 2001297 | 22 بهمن 1402 ساعت 00:47 | 18.9K بازدید | 16 دیدگاه

پس از شکست ۳-۰ برابر لورکوزن

انتقاد توماس مولر از هم‌تیمی‌ها: هیچی نیستیم!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، پس از شکست ۳-۰ مقابل بایر لورکوزن، از هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد!

انتقاد توماس مولر از هم‌تیمی‌ها: هیچی نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بایرن مونیخ در نبرد صدرنشینی بوندسلیگا مقابل بایر لورکوزن متحمل شکست ۳-۰ شد، توماس مولر در بیانیه خود پس از پایان بازی، حرف‌های جالبی زد.

او گفت: «نشانه‌های زیادی در زمین وجود دارد. لورکوزن به وضوح مستحق پیروزی بود. به دلیل همین من عصبانی هستم. ما می‌توانیم کوتاه و مختصر صحبت کنیم و برویم. چیزی که دلم برای آن تنگ شده. اما صحبت‌های زیادی وجود دارد و نمی‌شود ساکت ماند. ما بازیکنان در ترکیب بسیار بهتر از این چیزی هستیم که دیدید. زیرا شجاع هستیم و آزادانه بازی می‌کنیم.

در بازی بوندسلیگا اما اوضاع فرق می‌کند. من و بقیه توپ‌های زیادی از دست دادیم. می‌خواهم از اولیور کان نقل قول کنم: ما در زمین هیچ نشانه‌ای از بازیکن شجاع نداریم.»

1989555

کهنه‌سرباز بایرن جسارت بیشتری می‌خواهد. نه از مربی، بلکه از هم‌تیمی‌هایش. او ادامه داد: «وقتی گریمالدو در لورکوزن صاحب توپ می‌شود، فقط حرکات برنامه‌ریزی‌شده انجام نمی‌دهند. آنها ریسک می‌کنند و کارهای عجیب هم انجام می‌دهند. آزادانه و شجاعانه بازی می‌کنند. این همان چیزی است که من از بایرن و بازیکنان انتظار دارم. ما فقط توپ را در نیمه زمین حریف به یکدیگر پاس می‌دهیم. آن را به هر جایی می‌فرستیم به‌غیر از سمت دروازه.»

پس از اینکه خبرنگار پرسید: «چرا؟ به دلیل مربی است؟»

مولر پاسخ داد: «همیشه دلیلی وجود ندارد. الان دارم سعی می‌کنم کلمات را پیدا کنم. ما بازیکنان ملی و باکیفیت زیادی داریم. در برخی مواقع اصلا نیازی به مربی نیست.»

این بسیار امیدوارکننده است که مولر در کنار توخل قرار می‌گیرد و از او حمایت می‌کند. به‌خصوص پس از این شکست تحقیرآمیز و در حالی‌که توخل او را نیمکت‌نشین کرده بود.
اگر این صحبت‌ها به وضوح در رختکن تیم گفته شود، دیدن عملکرد بایرن در هفته‌های آینده هیجان‌انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها