کد خبر : 2001302 | 22 بهمن 1402 ساعت 09:15 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتانی خوش‌یمن قبل از پرسپولیس (عکس)

هافبک تبریزی آلومینیوم کاپیتان تیمش در روز پیروزی مقابل نساجی بود.

کاپیتانی خوش‌یمن قبل از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد که یک کاپیتان جدید در شروع بازی داشت.

علیرضا نقی‌زاده که طی دو سال گذشته در آلومینیوم اراک عضویت داشته و نمایش خوبی در خط میانی این تیم ارائه داده، برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی را در دیدار اخیرشان مقابل نساجی مازندران بر بازو بست که این اتفاق همراه با برد تیمش بود.

1989568

هافبک شماره هشت آلومینیوم که تا قبل از حضور امیر نوری در زمین، بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت، در خط میانی نمایش پرتلاشی ارائه داد و توانست تیمش را در فاز هجومی و ایجاد موقعیت کمک کند و در نبردهای میانه میدان برتری داشته باشد.

نقی‌زاده که در نخستین سال حضورش در آلومینیوم سه گل به ثمر رساند و فصل قبل هم عملکرد خوبی داشت، امسال زیر نظر مجتبی حسینی وظایف بیشتری را روی دوش خود می‌بیند و سبک بازی فانتزی او هم متفاوت از قبل شده و بیشتر در درگیری‌ها و ضدحملات حضور پیدا می‌کند.

این هافبک آلومینیوم که در نخستین فصل حضورش در آلومینیوم موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه اراک شد، امیدوار است دوباره این شرایط را در بازی روز پنج‌شنبه تجربه کند و نمایش موثری برابر سرخ پوشان داشته باشد.

دیدگاه‌ها