کد خبر : 2001310 | 22 بهمن 1402 ساعت 09:33 | 27.1K بازدید | 6 دیدگاه

سعید آقایی هنوز در فرم ایده‌آل (عکس)

مدافع چپ جدید نساجی مازندران در نخستین بازی برای این تیم نمایش خوبی داشت.

سعید آقایی هنوز در فرم ایده‌آل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی پس از فعالیت نقل و انتقالات زمستانی وارد رقابت‌های رسمی شد و دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک را برگزار کرد که لوکاس آلکاراز تصمیم به استفاده از سه بازیکن جدیدش در شروع مسابقه داشت و سعید آقایی، منصور باقری و علیرضا رضایی را از ابتدا در ترکیب قرار داد که هر کدام عملکرد خوبی در شروع کارشان ارائه دادند.

سعید آقایی که پس از تجربه بازی برای پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان و ... تصمیم به حضور در نساجی مازندران گرفت و اولین خرید زمستانی این باشگاه بود، در مسابقه جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک پرتلاش و دونده ظاهر شد و نشان داد همچنان آمادگی خود را حفظ کرده است.

1989579

این مدافع چپ که همراه با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت و سال گذشته نیز برای فولاد خوزستان 26 بازی در لیگ برتر انجام داد و در رقابت‌های آسیایی هم حضور داشت، پس از بازگشت نافرجام به تراکتور و دوری کوتاه مدت از میادین، با نساجی مازندران دوباره وارد لیگ برتر شد.

سعید آقایی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک نمایش موثری در سمت چپ زمین داشت و نگذاشت حملات زیادی از سمت او شکل بگیرد و تک گل حریف هم از جناح مخالف او اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها