کد خبر : 2001312 | 22 بهمن 1402 ساعت 01:21 | 24K بازدید | 24 دیدگاه

بلینگام با 120 بازی کمتر به بکام رسید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، با اختلاف بیش از 120 بازی برای رئال به رکورد گل‌های او برای این تیم رسید.

بلینگام با 120 بازی کمتر به بکام رسید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا برا تعیین صدرنشین خیرونا را 4-0 شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با این تیم را به 5 امتیاز افزایش دهد. رئال مادرید از دقیقه اول بازی تیم برتر و هجومی میدان بود و با شب خوب و درخشش ستاره‌های خود از جمله بلینگام، که دو گل به ثمر رساند، موفق شد به این پیروزی مهم دست پیدا کند.

بلینگام بیشترین تاثیر را روی نتایج رئال در این فصل گذاشته است. به گزارش مارکا گلها و پاس گل‌های این ستاره تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها 20 امتیاز برای رئال مادرید به همراه داشته‌اند. او همچنین بدون اینکه حتی یک فصل را در رئال کامل کند رکوردهای مختلفی را برای این تیم جا به جا کرده است.

1989583

بولت پرسپولیسیکی از رکوردهایی که با درخشش و زدن دو گل در بازی امروز موفق به رسیدن به آن شد، تعداد گل‌های دیوید بکام برای رئال است. بکام در 155 بازی در طول 4 فصل موفق شد 20 گل برای رئال به ثمر برساند. بلینگام در پستی تقریبا مشابه به اسوره فوتبال انگلیس بازی می‌کند اما در طول مدت کمتر از یک فصل موفق شده تا در 29 بازی به آمار 20 گل دست پیدا کند. 

16 گل از این تعداد در رقابت‌های لالیگا به ثمر رسیده است و باعث شده تا در جدول بهترین گلزنان لالیگا این ستاره بالاتر از آرتم دوبیک و بورخا مایورال با 14، در صدر قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها