کد خبر : 2001314 | 22 بهمن 1402 ساعت 01:39 | 3.7K بازدید | 9 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۳-۱ لیل: برد راحت و قابل پیش‌بینی انریکه

پاری سن ژرمن با پیروزی ۳-۱ مقابل لیل در صدر جدول لیگ یک ۵۰ امتیازی شد.

پی‌اس‌جی ۳-۱ لیل: برد راحت و قابل پیش‌بینی انریکه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ یک فرانسه، میزبان لیل رده چهارمی بود. درنهایت تیم لوئیز انریکه با گل‌های گونچالو راموس و رندال کولو موانی و گل‌بخودی بازیکن حریف، به پیروزی ۳-۱ دست یافت.

ویدئو: 324383

با اینکه پی‌اس‌جی بازی را بهتر آغاز کرد اما لیل بود که به گل رسید.‌ در دقیقه ۶ پس از حرکت زیبای سانتوس از سمت راست، او توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد، بعد از یک رفت و برگشت، یازیچی در مقابل دروازه توانست گل اول مهمان را بزند.

1989587

چهار دقیقه بعد روی اشتباه بزرگ بازیکن حریف در نزدیکی محوطه خودی، بازیکنان میزبان صاحب توپ شدند. عثمان دمبله در سمت راست محوطه حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه برای راموس فرستاد و او به راحتی دروازه را باز کرد.

1989586

پس از گل پی‌اس‌جی حملاتش را ادامه داد. در دقیقه ۱۷ بعد از چند حمله ناموفق آنها توانستند گل برتری را هم بزنند. روی حمله‌ای فابین توپ را درون محوطه جریمه ارسال کرد و ریبیرو، بازیکن حریف با یک دفع اشتباه با پا، توپ را به درون دروازه خودی فرستاد.

بازی در ادامه نیمه اول با برتری پاری سن ژرمن همراه بود اما شاگردان انریکه نتوانستند مانند دقایق اولیه خطرناک ظاهر شوند تا نیمه اول با برتری پاریسی‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری میزبان همراه بود. در دقیقه ۵۶ موکیله پس از ورود به محوطه جریمه می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربه او را مدافع حریف به زیبایی دفع کرد.

بازی پس از این حمله دوباره افت کرد و شاهد هیچ موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ بارکولا روی یک حرکت فوق‌العاده به محوطه لیل وارد شد. او در ادامه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان به خوبی دفع کرد.

در حالی‌که فرم بازی طوری بود که انتظار می‌رفت با همین نتیجه به پایان برسد اما پی‌اس‌جی توانست اختلاف را ۲ گل کند. در دقیقه ۸۰ بارکولا یک بار دیگر از سمت چپ حرکت کرد. او به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد محوطه شد و سپس  توپ را به کولو موانی در مقابل دروازه پاس داد و مهاجم فرانسوی موفق شد گل سوم را بزند.

1989589

درنهایت در دقایق پایانی بازی اتفاق دیگری رخ نداد تا جدال تیم‌های اول و چهارم لیگ یک به سود پی‌اس‌جی خاتمه یابد. آنها در صدر جدول ۵۰ امتیازی شدند و لیل هم با همان ۳۵ امتیاز در رده چهارم ماند.

دیدگاه‌ها