کد خبر : 2001327 | 22 بهمن 1402 ساعت 10:25 | 39K بازدید | 31 دیدگاه

حمایت اسطوره رئال از ژاوی: خسته‌اش کردید

ایکر کاسیاس، ستاره سابق رئال مادرید، از تصمیم ژاوی برای ترک بارسلونا حمایت کرد.

حمایت اسطوره رئال از ژاوی: خسته‌اش کردید

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال اعلام کرد که دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و می‌خواهد در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا شود. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که او پس از قبول هدایت این تیم توانست شرایط را به شکل قابل توجهی برای آنها تغییر دهد و بارسا را پس از چند سال دوری از جام قهرمانی لالیگا بار دیگر به این عنوان برساند و روزهای تلخ هواداران را تمام کند. 

اما نتایج نه چندان خوب و عملکرد پر فراز و نشیب این تیم باعث شد که فشارها و انتقادها از او به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و کاسیاس از این که هواداران فوتبال اسپانیا صبور نیستند گلایه کرد. 

1989466

این ستاره سابق رئال در این باره گفت: «قسمت بد ماجرا درباره فوتبال این است که این ورزش هیچ حافظه‌ای ندارد. شما کاری را که برای مدتی طولانی به خوبی انجام دادید به یاد نمی‌آورید. ژاوی اسطوره این باشگاه است و به عنوان مربی برگشت و قهرمان لالیگا شد. 

اما پیروزی در حال حاضر بیشتر و بیشتر به تنها هدف فوتبال تبدیل شده است. این در حالی است که تیم باید هر روز تمرین کند و هر سه روز یک بار بازی کند و این وضعیت بسیار خسته‌کننده است و شاید به همین دلیل است که ژاوی بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده‌اش گرفت. 

ما باید در فوتبال اسپانیا بیشتر از این صبور باشیم و باید به اسطوره‌های فوتبال کشورمان احترام بیشتری بگذاریم، افرادی که همیشه در کنار تیم‌ها بودند و از جان برایشان مایه گذاشتند.»

دیدگاه‌ها