کد خبر : 2001329 | 22 بهمن 1402 ساعت 10:34 | 32.7K بازدید | 11 دیدگاه

خبر شوکه‌کننده: نیمار در راه بازگشت به سانتوس

مارسلو تیشیرا، رئیس باشگاه سانتوس، از مکالمه با نیمار برای بازگشت به این تیم خبر داد.

خبر شوکه‌کننده: نیمار در راه بازگشت به سانتوس

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پاری سن ژرمن جدا شد و با قراردادی هنگفت به الهلال پیوست تا فوتبالش را در کشور عربستان ادامه دهد. 

اما شرایط مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و او در زمان حضورش در اردوی تیم ملی برزیل و در ترکیب این تیم به پارگی رباط صلیبی دچار شد و چاره‌ای جز این که زانویش را به تیغ جراحان بسپارد نداشت و به همین دلیل عربستان را ترک کرد. 

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه می‌گویند که آنها دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این ستاره برزیلی ندارند و از عملکرد او و البته رفتارهایش به هیچ وجه راضی نیستند و به همین دلیل شایعه پیوستن این بازیکن به باشگاه‌های دیگر بارها به گوش رسیده است. 

1985020

بسیاری از هواداران سانتوس پیش از این از نیمار خواسته بودند که بار دیگر به این باشگاه برگردد و پیراهن آنها را به تن کند و حالا رئیس این باشگاه هم صحبت‌های جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

تیشیرا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت احتمالی نیمار به این باشگاه به ESPN گفت: «مکالمه ما خیلی کوتاه و مختصر بود اما مکالمات سریع اغلب اوقات موثرترین مکالمات هستند» تا به این ترتیب به شایعات دامن زده باشد.

دیدگاه‌ها