کد خبر : 2001330 | 22 بهمن 1402 ساعت 10:44 | 52.2K بازدید | 12 دیدگاه

پدیده جدید و ویرانگر والیبال ایران: ۵۲ امتیاز سرویس!

جوانان لیگ برتر والیبال بخش امتیاز سرویس را برای خود کرده‌اند.

پدیده جدید و ویرانگر والیبال ایران: ۵۲ امتیاز سرویس!

به گزارش "ورزش سه"، بیست هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال ایران می‌گذرد و تنها شش هفته دیگر به پایان دور مقدماتی باقی مانده است که در نهایت تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود.

اما در این فصل ستاره‌های جوان لیگ در بخش سرویس بسیار خوش درخشیده‌اند که نشان از قدرت نسل جدید والیبال ایران در سرویس زنی دارد.

در صدر بهترین سرویس زنان لیگ برتر والیبال ایران، امیرحسین صداقت قطر پاسور جوان باشگاه پاس گرگان قرار دارد. او که در بخش امتیاز آوران نیز در صدر است با 52 امتیاز مستقیم سرویس و با اختلاف زیاد نسبت به نفر دوم در صدر جدول قرار دارد.

نفر دوم این لیست پوریا حسین خانزاده است. این دریافت کننده جوان باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان که تا اینجای فصل یکی از بهترین‌های لیگ بوده با 29 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

در رتبه سوم نیز یک جوان دیگر قرار دارد، علی حق پرست دریافت کننده قدرتی باشگاه ایفا سرام اردکان با 21 امتیاز مستقیم سرویس در رتبه سوم جدول حضور دارد تا هر سه نفر اول این لیست از جوانان زیر 23 سال باشند و نشان دهد نسل جدید والیبال ایران در بخش سرویس بسیار پیشرفت کرده است.

در جمع ده نفر برتر نیز بازیکنانی نظیر امیر حسین ساداتی، آرمین قلیچ نیازی، یونس جوان، مبین نصری قرار دارند که همگی عضو تیم.های ملی نوجوانان و جوانان بوده‌اند.

دیدگاه‌ها