کد خبر : 2001340 | 22 بهمن 1402 ساعت 11:58 | 75.1K بازدید | 37 دیدگاه

اجازه بده سال‌ها اینجا بمانم

درخواست وینیسیوس از پرز پس از خرد کردن خیرونا

وینیسیوس بعد از درخشش برابر خیرونا، از فلورنتینو خواست که اجازه دهد سال‌ها در رئال بماند و با این پیراهن بدرخشد.

درخواست وینیسیوس از پرز پس از خرد کردن خیرونا

به گزارش "ورزش سه"، دیشب را باید به نام وینیسیوس نوشت و برخی معتقدند این بهترین بازی او با پیراهن رئال بود. 

رئال 4-0 خیرونا را برد و در این جشن باشکوه وینی یک گل زد و دو پاس گل داد. گل اول بازی را وینی به زیباترین شکل ممکن با یک شوت از راه دور زد. نمایش او شاید بتوان گفت از هت تریکش در فینال سوپرجام برابر بارسا هم دیدنی‌تر بود.

1989613

وینی در پایان بازی گفت: «این قطعا از بهترین بازی‌های فصل ما بود. هر کاری که مربی خواسته بود را انجام دادیم و زمانی که خیرونا توپ را داشت، خوب پرس می‌کردیم و زمانی که توپ را داشتیم نیز می‌دانستیم از کجا باید به آنها ضربه بزنیم. وقتی ما اراده کنیم، به سختی تیمی می‌تواند مقابل ما مقاومت کند. خیرونا تیم بسیار خوبی است و امسال عالی کار کرده اما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. بازی در خانه نیز همیشه به ما روحیه مضاعف می‌دهد. هواداران با ما هستند و بهتر از این نمی‌شد.»

وینی درخواستی هم از فلورنتینو پرز داشت: «از بازی با پیراهن رئال لذت می‌برم و امیدوارم فلورنتینو اجازه دهد سال‌ها در رئال بمانم و بدرخشم.»

1989422

وینی در مورد درخشش بلینگام گفت: «جود بهترین بازیکن فصل ما بوده و اینجا مثل یک خانواده‌ایم. او یک فوق ستاره است و امیدوارم در ادامه گل‌های بیشتری هم بزند. جود فوق العاده کار کرده و از تمرین و بازی کنارش لذت می‌برم.»

وینی در مورد گل زیبایش گفت: «معمولا از بیرون محوطه جریمه شوت نمی‌زنم ولی این بار حس کردم بهترین زمان برای شوتزنی است و با اطمینان ضربه زدم و همه چیز نیز خوب پیش رفت.»

دیدگاه‌ها