کد خبر : 2001359 | 22 بهمن 1402 ساعت 12:58 | 33.8K بازدید | 10 دیدگاه

محرومیت مندی

یک مدافع دیگر رئال هم از دست رفت

فرلاند مندی برای بازی هفته بعد مقابل رایووایه‌کانو محروم است و کارلو آنچلوتی یکی دیگر از مدافعانش را در اختیار نخواهد داشت.

یک مدافع دیگر رئال هم از دست رفت

به گزارش "ورزش سه" دیشب فرلاند مندی پنجمین کارت زرد خود را مقابل خیرونا (برتری 4-0 رئال) دریافت کرد و برای بازی بعدی لیگ مقابل رایووایه‌کانو در وایه‌کاس قادر به همراهی رئال نخواهد بود. 

این بازیکن فرانسوی به محض گرفتن کارت، جای خود را به فران گارسیا داد تا برای بازی سه شنبه شب مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

1989643

غیبت مندی درهای ترکیب اصلی رئال را به روی فران گارسیا باز می‌کند، در مسابقه‌ای که بدون شک برای او خاص است زیرا او فصل قبل برای رایو بازی می‌کرد. فران دیشب در دقایقی که در زمین بود کمی بدون تمرکز نشان داد و چند بار از ساوینیو دریبل خورد اما در نهایت دروازه رئال بسته ماند.

در مورد مندی، حضور او مقابل لایپزیش با توجه به تلفات در خط دفاعی رئال مادرید کلیدی به نظر می‌رسد. همه چیز نشان می‌دهد که ناچو ممکن است به تیم بازگردد و در کنار شوآمنی در دفاع میانی قرار گیرد. برای این بازی رودیگر بازهم در دسترس نیست و اگر یکی از مدافعان میانی مصدوم شود، رئال برای بازی با رایو مندی را نیز نخواهد داشت که گزینه‌ای بالقوه برای آن پست محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها