کد خبر : 2001362 | 22 بهمن 1402 ساعت 13:14 | 19K بازدید | 18 دیدگاه

نگرانی یونایتد: به لیگ قهرمانان نرویم بیچاره‌ایم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این تیم از عواقب عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان باخبر است.

نگرانی یونایتد: به لیگ قهرمانان نرویم بیچاره‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این فصل شرایط سختی را تجربه کرده و حتی در مقطعی از احتمال برکناری تن‌هاخ از هدایت این تیم هم صحبت‌هایی مطرح شد. 

با این حال، شرایط این تیم در چند هفته اخیر کمی بهتر شده است و شیاطین سرخ در حال حاضر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند اما اختلاف امتیازشان با تاتنهام که در رده چهارم ایستاده 9 امتیاز است، هرچند یک بازی هم کمتر انجام داده‌اند. 

بازیکنان و کادر فنی این تیم باید تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند در هفته‌های پیش رو پیروز میدان باشند و امیدوار به لغزش استون ویلا و تاتنهام بمانند تا خودشان را به جمع چهار تیم صدر جدول و محدوده کسب سهمیه لیگ قهرمانان برسانند. 

1988717

تن‌هاخ در آستانه دیدار حساس امروز برابر استون ویلا در این باره به خبرنگاران گفت: «کسب سهمیه و حضور در لیگ قهرمانان برای ما بسیار مهم است و این موضوعی کاملا واضح و مشخص است. حتی لزومی ندارد که این بحث مطرح شود و درباره آن حرف بزنیم. 

این که چنین اتفاقی در حال حاضر چه تاثیر مستقیمی روی تیم خواهد داشت را نمی‌دانم. اما مشخص است که وقتی به لیگ قهرمانان بروید از شرایط مالی بهتری برخوردار هستید و هدف ما دقیقا همین است چون در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها