کد خبر : 2001378 | 22 بهمن 1402 ساعت 15:00 | 35.3K بازدید | 33 دیدگاه

استارت انفجاری ستاره عراقی برای اخراج نشدن

چشم أیمن حسین از کارت قرمز فغانی ترسیده!

مهاجم ملی پوش عراقی پس از گلزنی در بازی دیروز، سریعا به زمین بازی برگشت.

چشم أیمن حسین از کارت قرمز فغانی ترسیده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نیروی هوایی عراق روز گذشته در دیداری از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عراق موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد المیناء گذشته و صدر جدول رده بندی را حفظ کند. مسابقه‌ای که با هت تریک یکی از ستاره‌های مطرح این روزهای فوتبال عراق همراه شد.

أیمن حسین که با 6 بار گلزنی در جام ملت‌ها حسابی مورد توجه قرار گرفته بود، پس از شادی جنجالی در بازی با اردن و تأخیر فراوان در بازگشت به زمین مسابقه از سوی علیرضا فغانی با کارت زرد دوم مواجه و اخراج شد. موضوعی که حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشت.

هواداران عراقی به شدت نسبت به کارت زرد دوم أیمن حسین معترض بودند و اخراج او را عامل کامبک اردن در وقت‌های تلف شده و از دست رفتن پیروزی دو بر یک تیم ملی کشورشان می‌دانستند. مسئله‌ای که به خروج علیرضا فغانی از جام ملت‌ها به دلیل فشارهای ایجاد شده از سوی عراقی‌ها منجر گردید.

1989699

اما در دیدار روز گذشته نیروی هوایی، اتفاق جالبی رخ داد. أیمن حسین که از قبل یک کارت زرد دریافت کرده بود، در وقت‌های اضافی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و هت تریکش را تکمیل کرد. او سپس به سمت جایگاه هواداران تیمش رفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

اما این بار نیز شادی پس از گل أیمن حسین به طول انجامید و او با طی کردن فاصله نقطه کرنر سمت شمال غربی زمین ورزشگاه به سمت مخالف زمین و نزدیک نقطه پرچم کرنر جنوب غربی استادیوم، به سمت دوربین کنار زمین رفت و لوگو باشگاه نیروی هوایی را نشان داد.

نکته خنده دار داستان اینجا بود که در زمان انجام این شادی گل، داور مسابقه با سوت‌های خود از أیمن حسین خواست تا سریعا به زمین مسابقه برگردد و این بازیکن که تجربه تلخ اخراج به دست فغانی را هرگز از یاد نخواهد برد، با استارتی انفجاری و سرعت بالا، به درون زمین برگشت تا باز هم کارت زرد دوم را دریافت نکند.

از روز گذشته، ویدیوی این حرکت أیمن حسین و استارت سریع او برای بازگشت به زمین مسابقه در فضای مجازی کشورهای عربی وایرال شده و کاملا مشخص است که چشم این بازیکن از اتفاقات بازی با اردن ترسیده است.

این اتفاقات رخ داده را در زیر مرور می‌کنیم:

1989698
ایمن حسین در این صحنه با یک ضربه فنی بغل پا، قفل دروازه المیناء را باز کرد و سپس به سمت تماشاگران تیمش رفت.
1989694
او به هواداران سلام نظامی داد و قطعی شدن پیروزی تیمش را جشن گرفت.
1989696
او سپس عرض زمین را طی کرد و به سمت نقطه مقابل رفت تا مقابل دوربین قرار بگیرد.
1989697
مهاجم عراقی لوگو باشگاهش را نشان داد و درست در این لحظه بود که داور برای بازگشت این بازیکن به زمین، در سوت خود دمید.
1989693
 أیمن حسین که چشمش حسابی بابت اخراج فغانی ترسیده، اینگونه با استارتی انفجاری، به زمین بازگشت.
1989695
ویدیو دویدن سریع أیمن حسین برای شروع مسابقه حسابی در فضای مجازی وایرال شده و آنها این موضوع را به ترس این بازیکن بابت اخراج دوباره مربوط می‌دانند.

دیدگاه‌ها