کد خبر : 2001388 | 22 بهمن 1402 ساعت 16:07 | 36.2K بازدید | 23 دیدگاه

گوهری دوباره به پرسپولیس رسید

دروازه‌بان آلومینیوم در شروع مجدد بازی‌ها نمایش مطمئنی مقابل نساجی داشت.

گوهری دوباره به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی پس از پیروزی ارزشمند اخیرشان در جام حذفی مقابل نساجی مازندران، خود را آماده دیدار حساس روز پنج‌شنبه برابر پرسپولیس می‌کنند و امیدوار به ادامه روند خوب خود هستند تا دوباره سرخ پوشان را در اراک به دردسر بیاندازند که برخی مهره‌های آلومینیوم از جمله احمد گوهری با انگیزه خاصی در این بازی حاضر می‌شوند.

احمد گوهری که یک سال و نیم در پرسپولیس عضویت داشت، در نقل و انتقالات تابستانی به‌طور قرضی راهی آلومینیوم اراک شد که در دور رفت لیگ برتر توانست نمایش خوبی درون دروازه تیمش داشته باشد و پس از عملکرد موثرش در جام حذفی، آماده تقابل با سرخ پوشان می‌شود.

1989714

این دروازه‌بان که در نیم‌فصل اول 13 بازی برای آلومینیوم اراک انجام داد، در دیدار اخیرشان در جام حذفی نیز عملکرد درخشانی مقابل نساجی مازندران ارائه داد و نگذاشت بازیکنان حریف به گل برسند که اوج کارش در نیمه دوم با بیرون آوردن یک توپ از زیر طاق و دفع ضربه احسان حسینی در دقیقه 86 در محوطه 6 قدم بود.

گوهری که در دیدار رفت مقابل پرسپولیس یک گل مشکوک به آفساید دریافت کرد، امیدوار است در مسابقه برگشت در روز پنج‌شنبه این هفته درخشان کار کند و نگذارد هم‌تیمی‌های سابقش گلزنی داشته باشند.

دیدگاه‌ها