کد خبر : 2001430 | 22 بهمن 1402 ساعت 19:41 | 69.8K بازدید | 102 دیدگاه

واکنش کنایه‌آمیز التعمری به قطری‌ها؛

ستاره فوتبال اردن: این قهرمانی با پول بود!

موسی التعمری به عنوان چهره شاخص تیم ملی اردن در مراسم پایان بازی، دست به اقدامی جنجالی و حاشیه‌ساز زد.

ستاره فوتبال اردن: این قهرمانی با پول بود!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته با به پایان رسیدن فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، قطر قهرمان آسیا شد و اکرم عفیف، ستاره این تیم، به‌عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد.

عفیف که در جدول گلزنان و همچنین در جدول بهترین پاسورهای جام حضور دارد، عملکرد درخشانی ثبت کرده و تمام توجهات را به خود معطوف کرده است.

در طرف مقابل اعلام سه ضربه پنالتی در جریان بازی اختتامیه موجب شد تا جام قهرمانی از دست شگفتی‌سازان جام ملت‌های آسیا یعنی اردن خارج شود و در این حال بازیکنان اردن نسبت به شرایط فینال به شدت اعتراض داشتند.

در پایان بازی موسی التعمری، مهاجم تیم ملی اردن، زمانی که «اکرم عفیف» در مراسم اهدای جوایز به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا 2023 انتخاب شد، با دستش علامت رشوه و پول نشان داد و اعتقاد داشت جایزه بهترین بازیکن رقابت‌ها باید به «یزن النعیمات» دیگر مهاجم اردن می‌رسید!

1989758

علاوه بر موسی التعمری، دیگر بازیکنان اردن نیز چه در جریان بازی و چه در پایان با رفتار خود نسبت به نحوه قضاوت این بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند میزبانی قطری‌ها در جام ملت‌های آسیا، همراه با اتفاقات پشت پرده بوده است.

اگر سه پنالتی اکرم عفیف را در بازی فینال نادیده بگیریم، یزن النعیمات زننده تک گل اردنی‌ها در بازی فینال، با ۷ اثرگذاری رو گل های تیمش چهره اصلی جام ملت‌های آسیا می‌شد اما به نظر می‌رسد سران برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا نظری متفاوت نسبت به هواداران فوتبال اردن دارند.

دیدگاه‌ها