کد خبر : 2001442 | 23 بهمن 1402 ساعت 02:47 | 25.4K بازدید | 32 دیدگاه

بهترین گلر آسیا 4 گل از ایران خورد! (عکس)

دروازه‌بان تیم ملی قطر چهار ماه پس از نمایش ضعیف مقابل ایران توانست جایزه بهترین گلر آسیا را به دست بیاورد.

بهترین گلر آسیا 4 گل از ایران خورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا 2023 با درخشش مشعل برشام در این رقابت‌ها به دست آمد و گلر عنابی‌ها نقش کلیدی در رقم خوردن دومین قهرمانی متوالی برای کشورش داشت، اما او چهار ماه قبل شرایط عجیبی را برابر ایران سپری کرده بود.

مشعل برشام در مهرماه همین امسال در مسابقه دوستانه مقابل تیم ملی ایران چهار گل دریافت کرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون توانستند دروازه او را باز کنند و شکست سنگین قطر را رقم بزنند، اما او با تحول بزرگ و نمایش بهتر در ماه‌های گذشته شایستگی‌اش را به نمایش گذاشت و در نهایت به جام قهرمانی آسیا رسید.

1989490

گلر 25 ساله تیم ملی قطر که فصل گذشته فقط 7 بازی در لیگ ستارگان برای السد انجام داد و در فصل جاری هم 9 بار به میدان رفته، در جام ملت‌های آسیا بازی‌های استثنایی مقابل ازبکستان با مهار سه پنالتی و برابر ایران با سیوهای تماشایی داشت تا تیمش را به فینال برساند و در نهایت صاحب جام شود.

مشعل برشام که چهار ماه پس از دیدار تدارکاتی مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نگذاشت شاگردان قلعه‌نویی منجر به شکست عنابی‌ها شوند، در جشن قهرمانی در آغوش امیر قطر قرار گرفت و در کنار جایزه ویژه و اختصاصی‌اش هم عکسی را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها