کد خبر : 2001455 | 23 بهمن 1402 ساعت 03:00 | 4.3K بازدید | 6 دیدگاه

در انتظار معرفی رسمی کاپیتان شجاعی به عنوان سرمربی

در شرایطی که مسعود شجاعی در سه بازی هدایت هوادار را در دست داشته، اما باشگاه هوادار هنوز به طور رسمی او را معرفی نکرده است.

در انتظار معرفی رسمی کاپیتان شجاعی به عنوان سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار نیم فصل اول سختی را سپری کرد. آنها با محمود فکری استارت زدند اما شرایط به نحوی پیش رفت که نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند و پس از چند بدشانسی و شکست پیاپی سرانجام محمود فکری از هوادار جدا شد.

هواداری‌ها اما ساعات زیادی را بدون سرمربی سپری نکردند و بلافاصله در بازی بعدی مسعود شجاعی هدایت این تیم را در بازی نساجی به عهده گرفت. شجاعی در دو بازی پایانی نیم فصل ۴ امتیاز کسب کرد و بازیکنان این تیم به شکلی متحول شده پا به زمین گذاشتند تا با روحیه خوب به تعطیلات نیم فصل بروند.

هواداری‌ها پس از تعطیلات در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات جام حذفی از سد استقلال خوزستان گذشتند تا همه چیز در هوادار باب میل سرمربی جوان این تیم پیش برود.

اما نکته جالب توجه این است که با گذشت حدود دو ماه از سرمربیگری مسعود شجاعی در هوادار، این باشگاه تهرانی هنوز خبر رسمی پیوستن او و کادرفنی‌اش را به هوادار منتشر نکرده است.

شجاعی در سه بازی هوادار را از روی سکوها هدایت کرد و حالا به نظر می‌رسد با صادر شدن کارت مربیگری‌اش برای لیگ برتر، این باشگاه پیش از شروع دوباره رقابت‌های لیگ، مسعود شجاعی و کادرش را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها