کد خبر : 2001456 | 23 بهمن 1402 ساعت 03:12 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

هدف ستاره ایتالیایی: می‌خواهم در یورو باشم

آندره آ بلوتی، مهاجم فیورنتینا، امیدوار است که در یورو 2024 تیم ملی ایتالیا را همراهی کند.

هدف ستاره ایتالیایی: می‌خواهم در یورو باشم

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ بلوتی تایید کرد که آرزوی دارد با ایتالیا در یورو 2024 بازی کند و اصرار دارد که باید به تیمی ملحق می‌شد که به او اجازه ابراز وجود بدهد.

بلوتی اولین گل خود برای فیورنتینا را در مقابل فروزینونه به ثمر رساند که با نتیجه 5-1 به پایان رسید. این دومین بازی مهاجم سابق رم در فیورنتینا بود.

این مهاجم ایتالیایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از رم به فیورنتینا پیوسته بود و در آخر هفته گذشته در باخت 3-2 مقابل لچه اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

بلوتی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "مطمئناً حضور در یورو 2024 با ایتالیا یکی از اهداف من است. همه چیز بستگی به این دارد که من در فیورنتینا چطور بازی می‌کنم. اگر به تیم ملی دعوت شوم، خوشحال خواهم شد. امیدوارم لوچانو اسپالتی برای تماشای من به فلورانس بیاید، اما می‌دانم که او تمام بازی‌ها را تماشا می‌کند چون یک استاد فوتبال است."

1989796

بلوتی همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو 2021 قهرمان اروپا شده بود. او در 44 بازی ملی 12 بار گلزنی کرده است.

او در مورد حضور در فیورنتینا گفت: "من تازه وارد شدم و می‌دانستم که به تیمی نیاز دارم که به من اجازه دهد خودم را اثبات کنم. تصمیم گرفتم به محض اینکه فرصت پیدا کردم به اینجا بیایم. من با وینچنزو ایتالیانو صحبت کرده بودم و این شانس را دارم که بتوانم ارزش خود را اینجا ثابت کنم. تمام اعضای تیم اینجا به خوبی از من استقبال کردند. همه آن‌ها به من کمک می‌کنند تا در اینجا مانند خانه خودم راحت باشم. من سعی می‌کنم تجربه خود را در اختیار تیم قرار دهم و فکر می‌کنم امروز آن را ثابت کردم."

دیدگاه‌ها