کد خبر : 2001463 | 22 بهمن 1402 ساعت 20:55 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

مویس: این یکی از بدترین روزهای مربیگری‌ام بود

دیوید مویس، سرمربی وستهم، از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد و اعتقاد دارد که آن‌ها باید مسئولیت‌پذیر باشند.

مویس: این یکی از بدترین روزهای مربیگری‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس تایید می‌کند که در شکست 6-0 مقابل آرسنال یکی از بدترین روزهای دوران مربیگری خود را سپری کرده است.

وستهم امشب در نیمه اول بازی مقابل آرسنال با نتیجه 4-0 شکست خورده بود و این باعث شد تا بخش زیادی از هواداران عصبانی این تیم تصمیم به ترک ورزشگاه بگیرند.

دیوید مویس پس از بازی درمورد این شکست به اسکای اسپورت گفت: "بله، مطمئناً این یکی از بدترین روزهای دوران مربیگری من بود. امروز یکی از آن روزهاست که دوست ندارید زیاد اتفاق بیفتد و البته امروز اتفاق افتاد.

بررسی نتیجه؟
در تیم‌های قبلی‌ام چنین نمایشی نداشتیم. کمی وقت می‌گذارم، به این بازی نگاه می‌کنم و می‌بینم که چطور می‌توانم آن را درست کنم. من مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم. من ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم، اما بازیکنان باید مسئولیت‌پذیر باشند. واقعاً مهم است که این کارها را به خوبی انجام دهیم.

آرسنال؟
آرسنال خیلی خوب بود. ما نباید این را فراموش کنیم. ما خوب نبودیم.

خروج زودهنگام هواداران از ورزشگاه؟
بله. من طرفدار فوتبال هستم. این را می‌فهمم. فکر نمی‌کنم مسیری که باشگاه سپری می‌کند، مسیر اشتباهی باشد. از زمانی که وارد باشگاه شدیم، خیلی رشد کرده است. ما با سقوط می‌جنگیدیم. ما امروز در چنین وضعیتی نیستیم. ما با یکی از تیم‌های برتر انگلیس بازی می‌کردیم که در اولین بازی فصل 3 امتیاز بازی مقابل آن‌ها را از آن خود کردیم، بنابراین باید بگویم که باشگاه در مکان بسیار خوبی قرار دارد. ما در طول فصل ناکامی‌هایی داشته‌ایم و سعی خواهیم کرد تا از این یکی هم به بهترین شکل ممکن عبور کنیم.

دیدگاه‌ها