کد خبر : 2001480 | 22 بهمن 1402 ساعت 21:57 | 8.1K بازدید | 9 دیدگاه

اودگارد: گلزنی برای آرسنال اعتیادآور است!

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید از اینکه تیمش با وجود پیش افتادن مقابل وستهم میل به گلزنی خود را از دست نداده خوشحال است.

اودگارد: گلزنی برای آرسنال اعتیادآور است!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد در دربی لندن خارج از خانه وستهم را 6-0 در هم بکوبد و بعد از پیروزی بزرگ مقابل لیورپول، با یک پیروزی قاطعانه دیگر به خوبی خود را در جایگاه یکی از مدعیان جام قهرمانی این فصل لیگ برتر قرار دهد. این تیم با یک بازی بیشتر، هم‌امتیاز با منچسترسیتی در رده دوم، در جایگاه سوم لیگ قرار دارد.
امشب اودگارد یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در خط میانی بود و 90 دقیقه بازی کرد و دو پاس گل را هم برای لئاندرو تروسارد و بوکایو ساکا فراهم کرد. او در مصاحبه بعد از بازی از عملکرد تیمش ابراز خوشحالی کرد.

کیفیت تیم در بازی امشب؟
"من فکر می‌کنم بعد از یک بازی و یک برد بزرگ (مقابل لیورپول) چنین بردی در ورزشگاه وستهم ساده نیست. به همین خاطر از کار بچه‌ها خیلی راضی هستم.

زدن 6 گل چه احساسی دارد؟
"در طول بازی هرچقدر گل می‌زدیم، باز هم بیشتر می‌خواستیم. من واقعاً از این عملکرد و ذهنیت تیم خوشم آمد. ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم، همیشه بیشتر می‌خواهیم. فکر می‌کنم امروز در جریان بازی هم این را نشان دادیم.
وقتی سه یا چهار صفر جلو هستید، کمی انگیزه و اشتیاق کاهش می‌یابد که طبیعی است، اما انگار برای ما اینطور نیست و برعکس است. ما امشب فقط به راه هجومی خود ادامه دادیم و باز هم بیشتر می‌خواستیم. به همین دلیل پیروزی امروزمان را خیلی دوست داشتم."

دیدگاه‌ها