کد خبر : 2001481 | 23 بهمن 1402 ساعت 07:21 | 28.5K بازدید | 77 دیدگاه

ستاره رئال: مقایسه مسی و رونالدو اشتباه است!

تمجید کارواخال از مسی: او یک هیولاست!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، در گفت‌وگویی به سوالی درباره مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پاسخ جالبی داد.

تمجید کارواخال از مسی: او یک هیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، پاسخ به سوالاتی درباره لیونل مسی همواره برای بازیکنان رئال مادرید چالش سختی بوده است. با اینکه مهار مسی برای مدت طولانی‌ای یکی از ماموریت‌های سخت رئالی‌ها بوده، اما آنها همواره از مسی تمجید کرده‌اند.

رسانه‌ها اکثراً در مصاحبه با بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا یک سوال مشترک دارند: مسی بهتر است یا رونالدو؟ در گفت‌وگویی که به تازگی منتشر شده، مجری از کارواخال هم این سوال را پرسیده است.

1989849

ستاره اسپانیایی رئال مادرید در پاسخ به سوال «رونالدو یا مسی؟» گفت: «من هم مسی و هم رونالدو را در یک سطح قرار می‌دهم. من هیچوقت یکی را به دیگری ترجیح نمی‌دهم. آنها به معنای واقعی هیولا هستند و من نمی‌توانم بین آنها انتخاب کنم.

فکر نکنم اصلا بشود آنها را مقایسه کرد. به‌نظرم هر کسی بخواهد یکی از بین این دو انتخاب کند اشتباه بزرگی مرتکب شده است. آنها بازیکنانی کاملاً متفاوت هستند.

1989848

مسی بازیکنی است که می‌تواند برای دریافت توپ و خلق حمله عقب بیاید و یک حمله را پایه‌گذاری کند. او همین‌طور در کارهای دیگر هم شرکت می‌کند و بیشتر پا به توپ می‌شود. کریستیانو در گلزنی، حضور در محوطه جریمه، فشار بر مدافعان حریف و تمام‌کنندگی نظیر ندارد. او در این موارد یک هیولاست. اگر با همدیگر بازی می‌کردند با هم بمب بودند و دیدن آن جالب می‌شد.»

دیدگاه‌ها