کد خبر : 2001489 | 23 بهمن 1402 ساعت 05:55 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازار تست پزشکی دوباره داغ می‌شود

ستاره‌های جام ملت‌ها روی تردمیل طبی ایرانی

مرکز پزشکی ایفمارک روزهای شلوغی را تا پایان هفته جاری سپری خواهد کرد.

ستاره‌های جام ملت‌ها روی تردمیل طبی ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ستاره‌های خارجی‌ای که در این تورنمنت حضور داشتند و به تیم‌های ایرانی پیوسته‌اند، کارشان را برای حضور در لیگ برتر شروع خواهند کرد.

ماشاریپوف و اورونوف، دو ستاره ازبکستانی، که به استقلال و پرسپولیس پیوستند و ابراهیم حصار بازیکن سوری – آرژانتینی که راهی فولاد خوزستان شده سه بازیکنی هستند که در جام ملت‌های آسیا برای ازبکستان و سوریه بازی کردند و نمایش‌های خوبی داشتند.

در این بین ماشاریپوف و اورونوف عصر روز یکشنبه به تهران آمدند و حصار هم دوشنبه شب یا سه‌شنبه شب به ایران می‌آید و کارش را جلو می‌برد.

این نفرات برای آنکه بتوانند در هفته شانزدهم لیگ برتر برای تیم‌های خود به میدان بروند، باید تست‌های پزشکی را در مرکز ایفمارک پشت سر بگذارند و مجوز بازی بگیرند. در این بین ماشاریپوف و اورونوف صبح دوشنبه در ایفمارک حاضر خواهند شد و ابراهیم حصار هم احتمالا سه‌شنبه در این مرکز به انجام تست‌های پزشکی خواهد پرداخت.

در صورت طی شدن سریع مراحل اداری این نفرات آنها می‌توانند در هفته شانزدهم برای استقلال، پرسپولیس و فولاد به میدان بروند. البته با توجه به برگزاری دیدار فولاد و گل‌گهر سیرجان در روز چهارشنبه احتمال نرسیدن ابراهیم حصار به این بازی زیاد است.

دیدگاه‌ها