کد خبر : 2001494 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:32 | 15.2K بازدید | 29 دیدگاه

جهانبخش با گل به قطر و ژاپن روی نیمکت

نام ستاره ایرانی فاینورد جزء نفرات ذخیره این تیم مقابل اسپارتا روتردام دیده می‌شود.

جهانبخش با گل به قطر و ژاپن روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را پس از مدت‌ها دوباره در لیست نفراتش دارد، از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم رده نُهمی اسپارتا روتردام قرار خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که چهار روز قبل در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر گلزنی کرد و پیش از آن هم دروازه ژاپن را باز کرده بود، در بازگشت به هلند نیمکت نشین شده و در دیدار امشب برابر اسپارتا روتردام جزء نفرات ذخیره است.

1989889

ستاره ایرانی فاینورد پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا پنج بار در ترکیب قرار گرفت و یک حضور تعویضی در زمین داشت، دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در بازگشت به هلند و دیدار با اسپارتا روتردام نیمکت نشین است.

بولت استقلالعلیرضا جهانبخش در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هشت بازی انجام داده که فقط یک پاس گل داده ولی موفق به گلزنی نشده که امیدوار است امشب این روند برابر اسپارتا روتردام برای او پایان پیدا کند.

تیم فوتبال فاینورد با 14 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل، 46 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ اردیویسه هلند است که در صورت برتری مقابل اسپارتا روتردام جایگاهش تغییر نمی‌کند.

دیدگاه‌ها