کد خبر : 2001497 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:36 | 46.2K بازدید | 49 دیدگاه

لالیگا در شوک: مصدومیت دردناک و گریه موراتا (عکس)

آلوارو موراتا، ستاره اتلتیکو مادرید، در بازی با سویا دچار مصدومیت شدیدی شده است.

لالیگا در شوک: مصدومیت دردناک و گریه موراتا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا، سویا و اتلتیکو مادرید در استادیوم سانچز پیزخوان مقابل همدیگر قرار گرفتند.

در جریان نیمه اول بازیکنان سویا بارها آلوارو موراتا را با تکل سرنگون کردند. مارکوس آکنیا، مدافع سویا، چندین بار مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید را با تکل متوقف کرد و اجازه نداد او صاحب توپ شود.

موراتا تا لحظات پایانی نیمه اول در برابر تکل‌ها و خطاهای بازیکنان سویا مقاومت کرد تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ روی برخورد با بوباکاری سوماره، به زمین افتاد و بلافاصله زانویش را گرفت.

1989886

چند ثانیه بعد او با کمک کادر پزشکی از زمین خارج شد و دیگر نتوانست به زمین برگردد. در ابتدای نیمه دوم ممفیس دیپای جای او را در ترکیب گرفت.

1989887

تصاویری که از موراتا بر روی نیمکت منتشر شده هواداران اتلتیکو را نگران کرده است. در ویدئویی کادر پزشکی قصد دارند زانوی او را برای معاینه تکان دهند که ستاره اتلتیکو طاقت نمی‌آورد و از شدت درد گریه می‌کند.

گفته می‌شود احتمالا مصدومیت موراتا شدید است و او مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. ستاره اسپانیایی در نیمه دوم بر روی نیمکت نماند و راهی رختکن شد تا منتظر آزمایش و تست‌های لازم باشد.

1989888

دیدگاه‌ها