کد خبر : 2001498 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:43 | 31.9K بازدید | 11 دیدگاه

دزدی در روز روشن: گلزنی با دست و خوشحالی عجیب!

پاتریک بامفورد، ستاره لیدزیونایتد، در جریان پیروزی تیمش مقابل روترهام با آرنج گلزنی کرد و با نشان دادن آرنجش خوشحالی بعد از گل کرد.

دزدی در روز روشن: گلزنی با دست و خوشحالی عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، لیدزیونایتد امشب موفق شد 3-0 روترهام را در هفته سی‌ویکم چمپیونشیپ انگلیس شکست دهد. در دقیقه 10 بامفورد از آرنج خود برای کمک به هدایت توپ ارسالی جونیور فیرپو به سمت تور روترهام استفاده کرد، چیزی که تا حد زیادی واضح بود و دروازه‌بان حریف هم به شدت به این گل معترض بود.

اما اگر کسی شک داشت که این گل با دست به ثمر رسیده است، با دیدن شادی بعد از گل بافورد مطمئن می‌شد که این گل به اشتباه قبول شده است. این مهاجم بعد از گلزنی با دست، ابتدا برگشت و به هر دو داور زمین و خط نگهدار نگاه کرد. زمانی که مطمئن شد آنها چیزی ندیده‌اند، به سمت تماشاگران خودی رفت و همان آرنجی را که با آن گلش را به ثمر رسانده بود، با همان حالت، به تماشاگران خودی نشان داد. 

او در مصاحبه بعد از بازی به اعتراف کرد که توپ با برخورد به دستش به گل تبدیل شده است: "بله توپ به دست من برخورد کرد. اما همان‌طور که داور در بازی مقابل کویینز پارک رنجرز به اشتباه مرا اخراج کرد، گاهی اشتباهات داوری به سود شما هستند و گاهی به ضررتان! همینی است که هست."

1989891

لیم ریچاردسون، سرمربی روترهام و سایر کادر فنی این تیم از دیدن این صحنه به شدت خشمگین بودند. او بعد از بازی گفت:  "این یک خطای هند وحشتناک آشکار بود. رد کردن آن باید برای داور آسان باشد. چیزی که دیدم را باور نمی‌کنم. ما بازی را خوب شروع کردیم و قبول این گل وحشتناک ما را به سرازیری فرستاد."

دیدگاه‌ها