کد خبر : 2001500 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:46 | 53.7K بازدید | 115 دیدگاه

حمایت سردار از دستیار قلعه‌نویی پس از مناظره جنجالی

سردار آزمون با انتشار یک استوری، از دستیار امیر قلعه‌نویی حمایت کرد.

حمایت سردار از دستیار قلعه‌نویی پس از مناظره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، برخی انتقادات به عملکرد ملی پوشان و همچنین کادرفنی مطرح شد که دستیاران قلعه‌نویی نیز از این موضوع بی‌گزند نبودند.

سعید الهویی که در تیم هایی مانند تراکتور، ذوب آهن، سپاهان و گل گهر همواره در کنار امیر قلعه‌نویی حضور داشته، در تیم ملی نیز به کادرفنی اضافه شده بود و سرمربی تیم ملی نشان داد که اعتماد خاص و ویژه‌ای به الهویی دارد.

مربی تیم ملی شب گذشته مهمان برنامه جام 2023 از شبکه ورزش بود که مورد انتقاد شدید جواد خیابانی و مهدی توتونچی، مجریان این برنامه، قرار گرفت و البته الهویی نیز در مقام پاسخ از عملکرد تیم ملی و کادرفنی، دلایل خود را درخصوص حذف تیم ملی مطرح کرد.

1989892

این مناظره پر سر و صدا، بازتاب‌های زیادی نیز داشت و حالا نیز سردار آزمون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، به حمایت از الهویی پرداخته است. بازیکن تیم ملی با انتشار عکسی از خودش در کنار مربی تیم ملی نوشته است: با شخصیت، قابل احترام و کاربلد.

به نظر می‌رسد که این حمایت آزمون پس از حضور الهویی در شبکه ورزش و برخی انتقاداتی است که پس از آن نسبت به تیم ملی و دستیاران ایرانی قلعه‌نویی مطرح شد.

دیدگاه‌ها