کد خبر : 2001501 | 23 بهمن 1402 ساعت 03:52 | 13.1K بازدید | 17 دیدگاه

یک نفر با سطحی متفاوت از همه

وعده بزرگ باشگاه فولاد درباره سرمربی

باشگاه فولاد به هواداران خود وعده داد در صورت قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز یک سرمربی با سطحی متفاوت را به خدمت بگیرد.

وعده بزرگ باشگاه فولاد درباره سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر شروع خوبی نداشت، از هفته پنجم با برکناری علیرضا منصوریان و با هدایت ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی وارد مسابقات شد. قرمزپوشان اهوازی با گذشت نیم فصل در رتبه یازدهم قرار دارند و از طرف دیگر آنها چند روز پیش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم مقابل چادرملو اردکان شکست خانگی را تجربه کردند تا موجبات ناراحتی هواداران و مدیران باشگاه فراهم شود.

از این رو شایعاتی درباره قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی به گوش می‌رسد. در این خصوص مدیران فولاد در حال بررسی شرایط موجود برای توافق با مارتینز هستند. اگرچه هنوز تصمیم قطعی در خصوص این سرمربی پرتغالی گرفته نشده، اما بحث‌های زیادی در این باره مطرح است.

موضوع جذاب برای هواداران فولاد اما انتخاب جایگزین مارتینز است؛ در صورتی که سرمربی اسپانیایی با فولادی‌ها برای جدایی به توافق برسد، مدیران باشگاه باید سرمربی جدید را انتخاب کنند و به همین خاطر آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد صحبت‌های جالبی در این باره کرده است.

سخنگوی فولاد در مصاحبه روز گذشته خود در پاسخ به این پرسش که آیا با گزینه دیگری برای جایگزینی مارتینز مذاکره شده است، اظهار کرد: «این مسئله را باید از آقای بهرام رضاییان سوال کنید. ایشان مدیر کاربلد و باتجربه‌ای هستند و قطعا مشورت کرده و بهترین تصمیم را می‌گیرد. قطعا ایشان با گزینه‌های مختلف صحبت کرده، اما اجازه بدهید من چیزی در این خصوص نگویم. فقط این را بگویم برخی اسامی‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، هرگز جزء گزینه‌های ما نیستند.»

سخنگوی باشگاه فولاد همچنین در بخش پایانی مصاحبه اعلام به هواداران تیمش وعده‌ انتخاب یک سرمربی بزرگ را در صورت جدایی مارتینز داد و گفت: «اگر قرار باشد مارتینز را کنار خود نداشته باشیم، مطمئنا سرمربی‌ای را خواهیم آورد که از تمام سرمربیان شاغل در فوتبال ایران سطحی متفاوت‌تر خواهد داشت.»

باید دید در نهایت مدیریت باشگاه فولاد چه تصمیمی درباره نیمکت این تیم خواهد گرفت؛ اینکه آیا مارتینز به کارش در فولاد ادامه می‌دهد یا در صورت برکناری او چه کسی هدایت قرمزپوشان را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها