کد خبر : 2001505 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:56 | 25K بازدید | 23 دیدگاه

عجیب‌ترین شادی فصل؛

رقص بندری بازیکن استون‌ویلا مقابل اونانا! (ویدیو)

داگلاس لوئیز هافبک تیم فوتبال استون ویلا پس از گلزنی به اونانا شادی عجیبی در مقابل این سنگربان به نمایش گذاشت.

رقص بندری بازیکن استون‌ویلا مقابل اونانا! (ویدیو)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تکلیف سه تیم اول لیگ برتر این فصل تقریبا مشخص شده و سه تیم منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی دارند.
در قسمت دوم جدول لیگ برتر هم دو تیم تاتنهام و استون ویلا بیشترین شانس را برای کسب رتبه چهارم و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.

ویدئو: 324410

با این حال همچنان منچستر که عملکرد پرنوسانی با تن‌هاخ در دومین فصل حضور این مربی داشته هم در تلاش است تا اختلاف زیادی که با استون ویلا تیم پنجم جدول ایجاد شده را کاهش دهد.

ساعاتی پیش دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در حالی که منچستر 35 امتیازی بود و شاگردان امری 46 امتیازی تمام تلاش‌شان را برای نزدیک شدن به رتبه چهارم به کار گرفتند.

این بازی یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل بود که در خانه استون ویلا برگزار شد و در نهایت شاگردان تن‌هاخ موفق شدند با نتیجه 2 بر یک برنده مسابقه شوند تا اختلافشان با تیم رده چهارمی تاتنهام به 9 امتیاز کاهش پیدا کند و همچنان امیدوارانه به هفته‌های پرشمار پیش‌رو نگاه کنند.

اما یکی از نکات قابل توجه این مسابقه شادی گل داگلاس لوئیز هافبک استون ویلا پس از ثبت گل مساوی مقابل منچستر بود که شروع به لرزندان بدن خود به سبک رقص‌های بندری ایرانی مقابل اونانا کرد که واکنش تند منچستری‌ها را نیز به همراه داشته و آنها بلافاصله پس از رقم خوردن این صحنه به حمایت از دروازه‌بان خود پرداخته‌اند.

اونانا شب درخشانی را مقابل استون ویلا پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد دلیل این حرکت داگلاس لوئیز عمکلرد اونانا باشد که بارها با واکنش‌های خود بازیکنان استون ویلا را در گلزنی ناکام گذاشت و حسابی آنها را عصبانی کرد.

دیدگاه‌ها