کد خبر : 2001514 | 23 بهمن 1402 ساعت 04:30 | 47.2K بازدید | 18 دیدگاه

حسینی آمد، ماشاریپوف و روزبه امروز می‌آیند

لبخند رضایت بعد از مدت‌ها روی لب نکونام

بعد از مدت‌ها جواد نکونام می‌تواند با ترکیبی کامل تیمش را تمرین بدهد و آماده مسابقات آینده کند.

لبخند رضایت بعد از مدت‌ها روی لب نکونام

به گزارش "ورزش سه"، نکونام در روزهای گذشته بارها نسبت به کمبود بازیکن در تیمش گلایه کرده است؛ او بعد از جدایی سعید مهری و مصدومیتی که برای کوین یامگا پیش آمد، نسبت به این موضوع که بازیکن جدیدی به استقلال اضافه نشد، ناراحتی‌اش را بیان کرد.

از سوی دیگر غیبت سیدحسین حسینی و روزبه چشمی دو ستاره استقلال و حضور آنها در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا نیز باعث شده بود تا نکونام تعداد کمی بازیکن برای مسابقات در اختیار داشته باشد.

با این حال از عصر یکشنبه سیدحسین حسینی به تمرینات استقلال اضافه شد و قرار است روزبه چشمی نیز با پایان مرخصی خود از امروز (دوشنبه) به تمرینات اضافه شود.

1971510

اتفاق ویژه برای استقلالی‌ها حضور ماشاریپوف ستاره ازبکستانی و بازیکن تازه‌وارد آبی‌پوشان در تهران است؛ این بازیکن قرار است از عصر دوشنبه کارش را با حضور در تمرینات شروع کند و بی‌شک اضافه شدن او و روزبه چشمی و سیدحسین حسینی باعث می‌شود نکونام نفرات بیشتری را در اختیار داشته باشد.

این سه ستاره ملی‌پوش حالا خود را برای مسابقات آینده استقلال آماده می‌کنند و امیدوارند بتوانند در شروع نیم فصل دوم و مسابقه با نفت آبادان به تیم خود کمک کنند.

دیدگاه‌ها