کد خبر : 2001525 | 22 بهمن 1402 ساعت 23:56 | 9.8K بازدید | 41 دیدگاه

سیمئونه: لالیگا و فدراسیون با اتلتیکو بد هستند!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید برنامه‌ریزی لالیگا و فدراسیون برای تیمش به طور خاصی بد بوده است.

سیمئونه: لالیگا و فدراسیون با اتلتیکو بد هستند!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا خارج از خانه در ورزشگاه سانچس پیزخوان 1-0 مقابل سویا شکست خورد. سویا به خوبی توانست در طول بازی و به خصوص در نیمه اول اتلتیکو را تحت فشار قرار دهد و با شایستگی به پیروزی برسد. شاگردان سیمئونه در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردند که برای تغییر نتیجه کافی نبود. دیه‌گو سیمئونه در پایان بازی از وضعیت برنامه‌ریزی بازی‌ها در لالیگا انتقاد کرد.

بازی و شکست امشب؟
"واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تلاش فوق العاده‌ای داشتیم و نیمه دوم واقعا چیزی کم نداشت، سه، چهار موقعیت گل بسیار مهم ایجاد کردیم. با چنین رویکردی، اگر دو بازی نتیجه نگیریم، بالاخره در سومین بازی به نتیجه مورد نظرمان می‌رسیم. مطمئنم این کیفیت بازی در بهترین زمان ممکن خوش را برای ما نشان خواهد داد."

1989939

لالیگا برای شما تمام شد؟
"احتمالا بله. ولی این چیزی از انگیزه‌های ما کم نمی‌کند. ما هنوز رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لالیگا برای لیگ قهرمانان فصل بعد را به عنوان اهدافمان داریم."

فشردگی بازی‌ها باعث افت عملکرد شما شد؟
"با تشکر از لالیگا، با تشکر از فدراسیون. می‌دانم که همه تیم‌ها تقویمی فشرده دارند. اما این وضعیت به شکلی خاص برای ما بغرنج شده است. این قابل قبول نیست."

مصدومیت آلوارو موراتا جدی است؟
"به نظرم او بازی بعدی را از دست می‌دهد. اما مصدومیت او از آن مصدومیت‌های جدی که فکر می‌کنید نخواهد بود. اینطور به نظر نمی‌رسید."

دیدگاه‌ها