کد خبر : 2001527 | 23 بهمن 1402 ساعت 08:25 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

اونداف از همین حالا آماده برای یورو ۲۰۲۴؛

بهترین زوج این فصل فوتبال اروپا را بشناسید!

تیم ملی آلمان باید خوش‌شانس باشد که در یورو ۲۰۲۴ مهاجمی آماده چون دنیز اونداف دارد.

بهترین زوج این فصل فوتبال اروپا را بشناسید!

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از بوندسلیگای آلمان، اشتوتگارت یکی از تیم‌های شگفت انگیز این فصل فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ماینتس قعرنشین را شکست داد.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که دنیز اونداف به روند گلزنی خودش ادامه داد و در دقیقه هفتاد و پنجم، سومین گل بازی را به ثمر رساند تا شمار گل‌هایش در این فصل از بوندسلیگا آلمان به عدد ۱۴ برسد.

اونداف حالا ۱۴ گل و ۴ پاس گل ثبت کرده و در هفته‌های اخیر با توجه به غیبت سرهو گیراسی به دلیل حضور در عبور تیم ملی گینه در جام ملت‌های آفریقا، روند گلزنی خود را تقویت کرده است.

1989943

او که به صورت قرضی از برایتون راهی اشتوتگارت شده، در مجموع با گیراسی ۳۱ گل به ثمر رساندند تا همراه با هری کین و لروی سانه بهترین زوج این فصل ۵ لیگ معتبر اروپایی را تشکیل داده باشند.

جالب این است که در بین ۱۸ تیم بوندسلیگا، تنها هفت تیم، در لالیگا ۶ تیم، در لیگ برتر انگلیس ۱۴ تیم، در فرانسه ۲ تیم و در سری آ ایتالیا ۹ بیشتر از این دو نفر گلزنی کردند!

قطعاً فرم آماده دنیز اونداف موجب آرامش خاطر یولیان ناگلزمان برای انتخاب مهاجم در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ خواهد بود و از همین حالا او را باید در پیراهن سفید تیم ملی آلمان تصور کرد.

دیدگاه‌ها