کد خبر : 2001528 | 23 بهمن 1402 ساعت 07:38 | 36.9K بازدید | 7 دیدگاه

په‌په پیر نمی‌شود

اسطوره رئال حداقل تا 42 سالگی بازی می‌کند!

په‌په که همیشه تایید کرده مشتاق خداحافظی با پیراهن پورتو است، هنوز مانند یک بازیکن جوان در ترکیب این تیم بازی می‌کند و نشانه‌ای از بازنشستگی او دیده نمی‌شود.

اسطوره رئال حداقل تا 42 سالگی بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 26 فوریه په‌په 41 ساله می‌شود، اما کاپیتان پورتو برای تمدید قراردادش آماده است و همچنان به نشان دادن طراوت بدنی فوق العاده‌اش در زمین ادامه می‌دهد.

قرارداد این ملی پوش پرتغالی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و شانس زیادی وجود دارد که او یک فصل دیگر بازی کند. حداقل عملکردی که او در بازی‌های اخیر پورتو داشته این را نشان می‌دهد.

په‌په همانند سرخیو کونسیسائو در نظر دارد که تا پایان ماه آوریل تصمیم خود را اعلام نکند اما همیشه گفته که در پایان فصل پس از مشورت با خانواده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد.

نکته این است که او نیروی جوانی خود را حفظ می‌کند که و عملکردش چشمگیر است. او در دوئل‌های سرعتی برابر بازیکنانی که 20 سال جوان‌تر از او هستند برنده می‌شود و این بدان معنی است که زمان پایان دوران حرفه‌ای او هنوز نرسیده است.

1989944

په‌په همیشه گفته که آرزویش خداحافظی از فوتبال با پیراهن پورتو است، اما این پایان دور از ذهن است و این بازیکن با حفظ سطح فعلی عملکرد خود و نداشتن مصدومیت، واقعا مصمم است به حرفه خود ادامه دهد و حداقل تا 42 سالگی یک اسطوره باقی بماند.

در مراسم آخرین تمدید قراردادش، پینتو دا کاستا به عنوان رئیس پورتو پیش‌بینی کرد که این آخرین تمدید په‌په با باشگاه پورتو نخواهد بود.

سرنوشت باشگاه در حال حاضر پس از انتخابات ماه آوریل مشخص می‌شود. اگر دا کاستا در این سمت باقی بماند به نظر می‌رسد که قرارداد کونسیسائو هم تمدید می‌شود. به دنبال این تمدید په‌په هم تصمیم خواهد گرفت در باشگاه بماند.

در حال حاضر، په‌په می‌خواهد به پورتو در کسب عنوان قهرمانی تا پایان این فصل کمک کند و امیدوار است توسط روبرتو مارتینز همراه پرتغال در یورو 2024 شرکت کند. او می‌خواهد همچنان در مهمترین مراحل قدم بگذارد و به عنوان یک ورزشکار یا بعداً در نقش‌های دیگر به باشگاه خود کمک کند.

دیدگاه‌ها