کد خبر : 2001529 | 23 بهمن 1402 ساعت 07:29 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مشهور آماده شکایت میلیون دلاری!

جمال بلماضی قصد دارد از فدراسیون فوتبال الجزایر به دلیل عدم اطلاع رسمی از اخراج یا فسخ قراردادش شکایت کند.

سرمربی مشهور آماده شکایت میلیون دلاری!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال الجزایر پس از شکست تیم ملی این کشور برابر موریتانی و حدف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا با انتشار بیانیه‌ای جمال بلماضی را برکنار کرد. با این حال بلماضی از تایید اطلاعیه منتشرشده از سوی فدراسیون الجزایر خودداری می‌کند و تا زمانی برکناری او رسمی نشود، خود را مسئول کادر فنی تیم ملی الجزایر می‌داند.

بلماضی می‌گوید که قراردادش با فدراسیون فوتبال الجزایر همچنان معتبر است زیرا از سمت خود استعفا نداده و فسخ قراردادش را هم از فدراسیون دریافت نکرده است. او قصد دارد برای روشن شدن وضعیت و دفاع از حقوق خود به عنوان مربی تیم ملی الجزایر به مراحل قانونی متوسل شود.

1982675

پس از نمایش ناامیدکننده تیم ملی الجزایر در جام ملت‌های آفریقا، جمال بلماضی خواستار دریافت کامل حق الزحمه خود به عنوان غرامت بابت پذیرش جدایی شد. این سرمربی درخواست دریافت بیش از 7 میلیون یورو برای موافقت با جدایی دارد، اما فدراسیون فوتبال الجزایر پیشنهاد 624 هزار یورو غرامت برای 3 ماه از قراردادش را داده است.

بلماضی از سال 2018 تاکنون بیش از 12 میلیون یورو حقوق و پاداش دریافت کرده است و نکته جالب اینکه در این مدت برخلاف سایر مربیان ملی اهداف خاصی در قراردادش تعیین نشده بود. با این حال در حال حاضر بلماضی و فدراسیون فوتبال الجزایر بر سر اخراج این مربی و حقوق او با مناقشه حقوقی روبرو هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها