کد خبر : 2001530 | 23 بهمن 1402 ساعت 00:08 | 12.9K بازدید | 29 دیدگاه

اونای امری: منچستر یونایتد مستحق پیروزی نبود!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، پس از شکست مقابل منچستر یونایتد، درباره باخت امشب، روند ضعیف تیمش در بازی‌های گذشته و مسائل دیگر صحبت کرد.

اونای امری: منچستر یونایتد مستحق پیروزی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا چند هفته‌ای است روند خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها درحالی‌که در نزدیکی رتبه دوم بودند با چند نتیجه ضعیف به رده پنجم سقوط کردند و از جام حذفی هم با شکست برابر چلسی کنار رفتند. شاگردان امری امشب هم در دیداری خانگی مقابل منچستر یونایتد ۲-۱ شکست خوردند. سرمربی اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی عملکرد تیم؟
می‌خواهم به شما بگویم که به کارمان افتخار می‌کنم. ما تقریبا تمام چیزهایی که برنامه‌ریزی کردیم را در زمین انجام دادیم اما گاهی اوقات بازی به میل شما پیش نمی‌رود. تیم مقابل ما منچستر یونایتد بود. آنها کیفیت بالایی دارند و با برد در چند بازی گذشته روحیه خوبی به‌دست آورده‌اند.

جریان بازی؟
ما بازی را کنترل کردیم. موقعیت‌های بیشتری از حریف داشتیم و بیشتر از آنها مستحق پیروزی بودیم. دروازه‌بان آنها فوق‌العاده بود و وقتی چنین اتفاقی می‌افتد و دروازه‌بان حریف سیوهای زیادی دارد یعنی عملکرد شما بد نبوده. فقط شانس نیاوردید و روز شما نبوده است. حتی از زمانی که به اینجا آمدم این یکی از بهترین بازی‌های ما بوده اما نتیجه خوب نبود و باید این را قبول کنیم.

1959042

روند ضعیف این روزها؟
هر تیمی گرفتار این روند می‌شود. نتایج لیورپول، سیتی، آرسنال و تاتنهام را که بالاتر از ما هستند نگاه کنید. آنها هم در مقطعی نتایج این‌چنینی داشتند و اتفاقی غیرعادی نیست. اکنون زمان آن است که ثابت کنیم می‌توانیم دوباره به روند خوب برگردیم.

مصدومیت کامارا؟
چیز دقیقی نمی‌دانم. باید منتظر آزمایش‌ها و بروزرسانی‌های فردا باشیم. امیدوارم مصدومیت شدیدی نباشد.

دیدگاه‌ها