کد خبر : 2001539 | 23 بهمن 1402 ساعت 00:42 | 21.7K بازدید | 13 دیدگاه

پیروزی فاینورد در دربی با جهانبخش

فاینورد هلند در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود مقابل اسپارتا روتردام به برتری رسید.

پیروزی فاینورد در دربی با جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را پس از یک ماه و نیم دوباره در فهرست و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 یکشنبه شب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم اسپارتا قرار گرفت تا دربی روتردام را برگزار کند.

یاران جهانبخش که در 9 بازی رسمی اخیرشان فوق العاده ظاهر شده و توانستند دو تساوی و هفت پیروزی داشته باشند، در دیدار مقابل اسپارتا روتردام نیز به این روند ادامه دادند و به برتری دست پیدا کردند.

تیم فوتبال فاینورد در دیدار خانگی مقابل اسپارتا روتردام به پیروزی 2 بر صفر رسید تا 49 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند، فاصله 10 امتیازی خود با آیندهوون صدرنشین را حفظ کند.

1989948

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که پس از حضور موثر در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و دو گل اخیرش مقابل ژاپن و قطر به هلند بازگشته بود، حضور تعویضی در بازی تیمش برابر اسپتارتا روتردام داشت.

جهانبخش که در دقیقه 70 به‌عنوان بازیکن تعویضی برای فاینورد به میدان رفت و نُهمین بازی فصل خود را مقابل اسپارتا روتردام انجام داد که 16 لمس توپ، 6 پاس صحیح، یک برتری در دوئل زمینی و یک موفقیت در نبرد هوایی در آمارش به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها