کد خبر : 2001543 | 23 بهمن 1402 ساعت 01:14 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

توقف دوباره آپوئل با حضور کوتاه مهری

آپوئل برای دومین هفته متوالی متوقف شد تا فاصله چهار امتیازی آنها با رتبه دوم کاملا از دست برود.

توقف دوباره آپوئل با حضور کوتاه مهری

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ قبرس، آپوئل در استادیوم آلفامگا به مصاف آئل لیماسول رفت که این مسابقه با تساوی یک – یک به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو فاصله چهار امتیازی خود با رتبه دوم را کاملا از دست بدهند.

در این مسابقه، ارسال یک کرنر به روی دروازه میزبان با ضربه اندونگالا همراه شد که توپ او پس از برخورد به تیرک، مقابل ایسام چباکه قرار گرفت و او گل نخست بازی را برای آپوئل به ثمر رساند.

1989955

اما آئل لیماسول در دقایق ابتدایی نیمه دوم توانست کار را به تساوی بکشاند. دقیقا به همان شکلی که آپوئل به گل رسیده بود، این بار ارسال یک کرنر به روی دروازه با ضربه سر پیتر فیلیپوویچ همراه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 75 نیز سعید مهری وارد دروازه شد و نزدیک بود برای سومین بازی متوالی پاس گل بدهد. ارسال او با ضربه جیانیس ساتسیاس همراه شد که گلر میزبان به زحمت و از روی خط دروازه توپ را برگشت داد و در ریباند، گیورگی کویلیتایا آن را به گل تبدیل کرد ولی به دلیل حضور مهاجم گرجستانی آپوئل در آفساید رد شد.

1989956

در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید و در شرایطی که آپوئل تا دو هفته پیش با چهار امتیاز اختلاف نسبت به آریس لیماسول در صدر قرار داشت، حالا این اختلاف به صفر رسیده و دو تیم هم امتیاز هستند.

دیدگاه‌ها