کد خبر : 2001544 | 23 بهمن 1402 ساعت 01:16 | 4.6K بازدید | 22 دیدگاه

میلان 1-0 ناپولی: روسونری در یک قدمی یووه!

میلان موفق شد در هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری‌آ 1-0 ناپولی را شکست دهد.

میلان 1-0 ناپولی: روسونری در یک قدمی یووه!

به گزارش "ورزش سه"، میلان موفق شد در ورزشگاه جوزپه مه آتزا ناپولی را 1-0 شکست دهد و به یک امتیازی یوونتوس برسد. میلان موفق شد با ارائه یک بازی برتر با شایستگی به پیروزی برسد.

ویدئو: 324422

اولین موقعیت بازی در دقیقه 11 برای ناپولی حاصل شد.کویچا کواراتسخلیا موفق شد با تکنیک خوب خودش تئو هرناندز را پشت سر بگذارد و به محوطه جریمه نفوذ کند. او ارسالی را به دهانه دروازه برای  جیووانی سیمئونه ارسالی کرد که این بازیکن به طور عجیبی ضربه‌اش را به آسمان فرستاد.

اما میلان رفته رفته بازی را به دست گرفت و موفق شد در دقیقه 25 توسط تئو هرناندز به گل برسد. حرکت را خود هرناندز شروع کرد و با پاس کاری خوب با الیویه ژیرو و رافائل لیائو خودش به محوطه جریمه نفوذ کرد. لیائو توپ را به زیبایی برای او به محوطه جریمه ارسال کرد و این ستاره هم موفق شد بعد از یک کنترل توپ ضربه پای چپش را به کنج سمت چپ دروازه ناپولی برساند.

1989959

سه دقیقه بعد رافائل لیائو با پای راست از محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ محکمش توسط دروازه‌بان دفع شد.

در دقیقه 35 متئو گابیا شانس خودش را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که باز هم با مهار دروازه‌بان ناپولی همراه شد.
بعد از این ضربه و با تعویض داویده کالابریا کاپیتان میلان به دلیل مصدومیت، بازی افت کرد و میلان بدون اینکه میل خاص به حمله داشته باشد مانع موقعیت‌سازی بازیکنان ناپولی شد و تیم میهمان در نیمه اول حتی یک شوت به چهار چوب هم نداشت.

در نیمه دوم ناپولی مالکیت توپ را در اختیار گرفت اما باز هم قادر به موقعیت سازی جدی نبود. متئو پولیتانو در دقیقه 50 اقدام به شوتزنی کرد که ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه مایک مانیان به بیرون رفت.

ده دقیقه بعد تئو هرناندز می توانست روی یک ضربه کرنر گل دوم خودش را به ثمر برساند که با مهار دوباره دروازه‌بان ناپولی ناکام ماند.
تیم میهمان در نیمه دوم هم نمی توانست از برتری مالکیت توپ استفاده کند و اغلب به دلیل عدم برنامه برای نفوذ به محوطه، با شوت‌های بی‌دقت موقعیت حمله را به پایان می‌برد. در یکی از معدود موقعیت‌های ناپولی و تنها شوت درون چهارچوب این تیم، کواراتسخلیا از بیرون محوطه جریمه ضربه محکمش را به سمت راست دروازه مانیان فرستاد که دروازه‌بان فرانسوی موفق شد آن را دفع کند.

1989958

در دقیقه 79 پولیتانو در محوطه جریمه در موقعیت مناسبی قرار گرفت که ضربه پای چپ او به سمت چپ دروازه با  دخالت متئو گابیا دفع شد.

موقعیت های شوت زنی یکی پس از دیگری باز هم برای پولیتانو و آنگیسا از دست رفتند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. میلان52 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به یووه به یک امتیازی این تیم در رده دوم رسید. ناپولی هم با این شکست و به دنبال نتایج ضعیف این فصلش در رده نهم سری آ قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها