کد خبر : 2001545 | 23 بهمن 1402 ساعت 01:38 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیروزی تلخ میلان با مصدومیت کاپیتان! (عکس)

داوید کالابریا، کاپیتان میلان، در جریان پیروزی تیمش مقابل ناپولی در سری آ به دلیل مصدومیتی عضلانی لنگ لنگان بازی را ترک کرد.

پیروزی تلخ میلان با مصدومیت کاپیتان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان موفق شد در هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری آ ورزشگاه جوزپه مه آتزا ناپولی را 1-0 شکست دهد و به یک امتیازی یوونتوس برسد. میلان موفق شد با ارائه یک بازی برتر با شایستگی حریفش را شکست دهد.

اما این پیروزی از جهتی برای میلان نگران کننده و پرهزینه تمام شد. کاپیتان و مدافع راست میلان در نیمه اول بعد از یک درگیری با متئو پولیتانو، مهاجم حریف، هنگام یارگیری از ناحیه عضلات کشاله ران مصدوم شد و دقایقی را لنگ لنگان درون زمین به بازی ادامه داد تا اینکه نهایتا جای خود را به الساندرو فلورنزی داد.

گزارش های اولیه اسکای اسپورت ایتالیا و دی‌ای‌زد‌ان از شدت مصدومیت او حاکی از آن است که اسن ستاره برای بازی اول پلی آف لیگ اروپا مقابل رن فرانسه در ترکیب قرار نخواهد گرفت. این بازی عصر پنچشنبه برگزار خواهد شد و ستاره ایتالیایی احتمالا تا آن زمان نمی‌تواند ریکاوری کند و در آن حضور نخواهد یافت. 

1989960

میلان لیستی بلند از ستاره‌های مصدوم دارد. هرچند که به ادعای خود استفانو پیولی، مالیک تیاو، مدافع میانی میلان، حداقل برای حضور به عنوان بازیکن جانشین مقابل رن به تیم بازخواهد گشت. او با این بازگشت به غیبت سه ماهه خود پایان خواهد داد و شاید بتواند جای خالی کالابریا را هم پر کند.

دیدگاه‌ها