کد خبر : 2001546 | 23 بهمن 1402 ساعت 01:19 | 8.4K بازدید | 18 دیدگاه

بارسا ۳-۳ گرانادا: فاصله با رئال دورقمی شد!

بارسلونا در دیداری جذاب و پر گل برابر گرانادا با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.

بارسا ۳-۳ گرانادا: فاصله با رئال دورقمی شد!

به گزارش "ورزش سه"‌، پس از دو بازی خوب مقابل تیم‌های اوساسونا و آلاوز، بارسلونا فرصت این را داشت که با توجه به شکست اتلتیکو مادرید، با پیروزی در بازی امشب سومین برد پیاپی را به‌دست بیاورد فاصله با شاگردان سیمئونه را بیشتر کند. آنها در حالی‌که گل اول بازی را به ثمر رساندند و تیم برتر میدان بودند اما درنهایت با نتیجه ۳-۳ متوقف شدند.

ویدئو: 324427

آبی‌اناری‌ها بازی را بهتر شروع کردند و تیم برتر میدان بودند. پس از چند تلاش آنها بالاخره در دقیقه ۱۴ موفق به خلق حمله جدی شدند. جایی که یامال عالی حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه فرستاد اما لواندوفسکی نتوانست روی توپ اثر بگذارد و موقعیت تبدیل به ضربه دروازه برای حریف شد.

1989962

چند ثانیه بعد روی ارسال زیبای ژوائو کانسلو به دهانه دروازه، یامال دروازه خالی را باز کرد و موفق شد تیمش را به برتری برساند.

در دقیقه ۱۹ گرانادا می‌توانست گل مساوی را بزند اما ضربه ملندو در مقابل دروازه بارسا با دفع عالی کریستنسن همراه بود.

1989963

در ادامه بازی افت کرد و با اینکه از سرعت خوبی برخوردار بود اما شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۴۲ بارسلونا صاحب موقعیتی عالی شد. گوندوگان در محوطه جریمه توپ را در برابر دروازه‌بان به لواندوفسکی پاس داد اما ضربه مهاجم لهستانی مقابل دروازه خالی را مدافع حریف از روی خط بیرون کشید.

یک دقیقه بعد گرانادا لوا را از موقعیتی که از دست داد پشیمان کرد. ارسال زمینی پلیستری از سمت راست را ریکاردو سانچز به زیبایی وارد دروازه تراشتگن کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

1989965

در نیمه دوم هم بارسا بهتر بازی را آغاز کرد. در دقیقه ۵۳ شوت لواندوفسکی روی پاس گوندوگان با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ اوزونی توپی از سمت چپ را به مقابل دروازه فرستاد و پلیستری به راحتی و دور از دستان تراشتگن گل دوم را هم به ثمر رساند.

1989964

۳ دقیقه بعد لوا بازی را مساوی کرد. روی پاس عالی گندوگان لوا در لبه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با حرکت به سمت باکس و زدن ضربه‌ای عالی توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۶۶ گرانادا باز هم به گل رسید. سانتر خوب مائواسا از سمت چپ را میگل با ضربه سری فوق‌العاده وارد دروازه بارسا کرد.

در ادامه بازی کمی از تب و تاب افتاد و شاهد اتفاق خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۸۰ روی اشتباه مدافع حریف توپ در پشت محوطه به یامال رسید. او از همانجا اقدام به شوت‌زنی کرد و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

1989966

در دقیقه ۸۵ ضربه سر گوندوگان روی سانتر یامال می‌‌رفت که به گل چهارم تبدیل شود اما دروازه‌بان به خوبی واکنش نشان داد.

در ادامه بازی اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار جذاب و پرگل با نتیجه ۳-۳ مساوی به پایان رسید. بارسا با این تساوی در رتبه سوم ۵۱ امتیازی شد و فاصله‌ای ۱۰ امتیازی با صدر جدول دارد.

دیدگاه‌ها