کد خبر : 2001547 | 23 بهمن 1402 ساعت 01:53 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

تئو هرناندز:

در حق این ستاره میلان بی‌انصافی می‌شود!

تئو هرناندز، ستاره میلان، می‌گوید به خاطر گل‌های کم در حق توانایی‌های رافائل لیائو، هم‌تیمی‌اش بی‌انصافی می‌شود.

در حق این ستاره میلان بی‌انصافی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، میلان موفق شد در هفته بیست و چهارم رقابت های سری آ ورزشگاه جوزپه مه آتزا ناپولی را 1-0 شکست دهد و به یک امتیازی یوونتوس برسد. روسونری اکنون در 6 بازی از 7 دور اخیر پیروز شده است. تئو هرناندز تک گل میلان را روی پاس رافائل لیائو به ثمر رساند و در مصاحبه کنار زمین بعد از این دیدار شرکت کرد.

پیروزی امشب؟
"من خیلی خوشحالم. ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی خواهد شد، زیرا ناپولی تیمی سختکوش است، اما خوب کار کردیم و به همین دلیل پیروز شدیم. همه ما می‌دانیم که در این فصل مقاطع پیچیده‌ای برای ما وجود داشت، اما ما هر روز تلاش کردیم تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و این به ما کمک کرد تا اکنون به نتیجه برسیم."

این یک گل تمرین شده بود؟
"نه، ما چیزی آماده نکرده بودیم. وظیفه من این است که خوب بازی کنم، هواداران و تیم را خوشحال کنم."
در شادی بعد از گل تئو چند بار ابروهایش را بالا برد و دستانش را روی گوش هایش گذاشت و سپس با دستانش حرکتی شبیه پچ پچ را نشان داد. از او در مورد معنی این حرکت پرسیده شد.

1973373

"هدف کس خاصی نبود. من حرف‌هایم را در زمین می‌زنم. برخی تلاش‌های لیائو را نمی‌بینند. ما خودمان می‌دانیم که رافا بازیکنی باورنکردنی است. او ممکن است همیشه گلزنی نکند، اما پاس گل‌های مهمی می‌دهد. مردم کارهایی که او در تمرین انجام می‌دهد را  نمی بینند."

شانس فتح اسکودتو هنوز وجود دارد؟
"ما کارمان را انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم در هر بازی پیروز شویم و بس. تمرکز بعدی ما پنجشنبه مقابل رن در لیگ اروپاست."

دیدگاه‌ها