کد خبر : 2001562 | 23 بهمن 1402 ساعت 09:43 | 20.1K بازدید | 32 دیدگاه

امیدواری ستاره بارسا: شاید رئال و خیرونا را ببریم!

مارک آندره تراشتگن، ستاره بارسلونا، معتقد است که شانس این تیم برای قهرمانی در لالیگا به‌صورت کامل از بین نرفته است.

امیدواری ستاره بارسا: شاید رئال و خیرونا را ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا روبروی گرانادا به میدان رفت و با تساوی 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

این بازی از اهمیت خاصی برای تراشتگن برخوردار بود چون پس از سه ماه توانست بار دیگر در ترکیب تیمش به میدان برود اما شب خوبی را سپری نکرد و سه بار دروازه‌اش را باز شده دید تا فرصت حضور جدی در کورس قهرمانی لالیگا از دست برود. 

او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همیشه دریافت سه گل در بازی زمانی کوتاه ضربه بدی به روحیه تیم می‌زند. شما باید برگردید و فاصله را حفظ کنید. این اتفاق نباید دیگر برای ما رخ دهد. ما باید مانع از دریافت چنین گل‌های آسانی شویم. 

1989983

این تساوی دلایل متفاوتی داشت. ما باید در زمان انجام کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم. وقتی بحث گلزنی مطرح می‌شود، ما باید ارتباط بهتری با هم داشته باشیم. ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم. امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم که هفته دیگر تمرکز بهتری داشته باشیم.

من مطمئن نیستم که قهرمانی لالیگا را از دست رفته باشید. ما هنوز بازی برابر رئال مادرید و خیرونا را در پیش داریم که می‌تواند فاصله را کم کند. در حال حاضر باید به فکر آینده باشیم و سعی کنیم امتیازات دیدارهای هر هفته را به دست آوریم.»

تراشتگن درباره بازگشت دوباره به میدان گفت: «احساس خوبی داشتم. پانزده دقیقه اول چندان آسان نبود اما پس از آن توانستم دوباره آرام شوم. اما ما سه گل دریافت کردیم که باعث تاسف و خجالت است.»

دیدگاه‌ها