کد خبر : 2001567 | 23 بهمن 1402 ساعت 10:34 | 56.6K بازدید | 38 دیدگاه

تنش جدی در بارسا: درخواست اخراج فوری ژاوی!

نتایج چند هفته اخیر بارسلونا باعث شده است که تردیدهایی درباره ادامه همکاری با ژاوی، سرمربی بارسلونا، به وجود بیاید.

تنش جدی در بارسا: درخواست اخراج فوری ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا روبروی گرانادا به میدان رفت و با تساوی 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

شاگردان ژاوی در حالی به کسب تنها یک امتیاز از این بازی اکتفا کردند که تیم حریف در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و با توجه به باخت خیرونا برابر رئال مادرید، این فرصت خیلی خوبی بود که آنها فاصله‌شان را با این تیم کم کنند. 

حالا کادناسر خبر داده است که از زمان اعلام تصمیم ژاوی برای ترک نیمکت بارسا در پایان فصل، تغییر خاصی در نتایج این تیم حاصل نشده و پیشرفت مشخص و واضحی هم در عملکرد تیمی دیده نمی‌شود و این موضوع باعث ایجاد تردیدهای برای مربیان بارسا شده است.

1986080

لاپورتا پیش از این پذیرفته بود که این مربی 44 ساله تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد اما شرایط روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و شاید جدایی او از این تیم زودتر از این تاریخ رخ دهد. 

الچیرینگیتو هم مدعی شده است که بعضی از هواداران بارسا به شدت از نتایج کسب شده توسط این تیم در چند هفته اخیر ناراحت و عصبانی هستند و باور دارند که باید ژاوی را هرچه زودتر برکنار کرد و این درخواست را به گوش لاپورتا هم رسانده‌اند.

دیدگاه‌ها