کد خبر : 2001575 | 23 بهمن 1402 ساعت 11:27 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین بازيكن، خانم گل و فيرپلى از آن ايران

مارال تركمان بهترين بازيكن فوتسال آسياى مركزى

فوتساليست‌هاى تيم ملى زنان ايران تمام جوايز انفرادى و تيمى رقابت‌هاى كافا را به خود اختصاص دادند غير از عنوان بهترين دروازه‌بان جام.

مارال تركمان بهترين بازيكن فوتسال آسياى مركزى

به گزارش "ورزش سه"، سومين دوره رقابت‌هاى فوتسال قهرمانى زنان آسياى مركزى با كسب تمام افتخارات ممكن از سوى فوتساليست‌هاى كشورمان به پايان رسيد و تنها جايزه‌اى كه از چنگ ايران فرار كرد عنوان بهترين دروازه‌بان بود كه سفورا نورولااف ازبكستانى آن را به خود اختصاص داد.
عنوان بهترين بازيكن جام يا همان MVP سومين دوره فوتسال زنان كافا در رده سنى بزرگسالان را مارال تركمان به خود اختصاص داد.

1990003

دختر ٢١ ساله فوتسال ايران كه برادر بزرگترش مهدى نيز به عنوان فوتباليست ليگ برترى دفاع چپ مس رفسنجان به شمار مى‌رود با اين عنوان ارزشمند فصل رويايى را پشت سر گذاشت.

1990005

مارال تركمان در سوپر ليگ فوتسال فصل ١٤٠٢ و قبل از آغاز رقابت‌هاى قهرمانى آسياى مركزى با تيم پالايش نفت آبادان، عنوان قهرمانى ايران را نيز به دست آورده بود جايى كه ٣٤ امتياز از ١٤ بازى اين تيم در مقابل ٣٣ امتياز شاهين نطنز حكم قهرمانى تيم خوزستانى را امضا كرد.

به غير از عنوان خانم گلى اين رقابت‌ها كه با ١٢ گل از آن سارا شيربيگى شد، فرزانه توسلى نيز به عنوان كاپيتان تيم ملى فوتسال تنها با يك گل خورده مقابل ازبكستان، جام فيرپلى تيمى را دريافت كرد.

1990004

دیدگاه‌ها