کد خبر : 2001590 | 23 بهمن 1402 ساعت 12:25 | 48.2K بازدید | 20 دیدگاه

برای چندمین‌بار تکرار می‌کنم

داستان امباپه و پی‌اس‌جی تمام شد

دنیل ریولو، کارشناس فوتبال فرانسوی، بار دیگر تکرار کرد که علی‌رغم شعارهای حمایتی هواداران و واکنش مثبت امباپه، کار این بازیکن در پی اس جی تمام شده است.

داستان امباپه و پی‌اس‌جی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه بار دیگر وارد مرحله تعیین کننده‌ای شده است. بر اساس اخبار مختلفی که در فرانسه منتشر می‌شود، مهاجمی که فعلا ترجیح داده سکوت کند، ممکن است فصل آینده پاری سن ژرمن را ترک کرده و به رئال برود.

1989986

دنیل ریولو از رادیو RMC دو هفته پیش گفته بود که این تصمیم قبلاً گرفته شده است و اگرچه او در پستی که لوئیس انریکه برایش در نظر گرفته (مهاجم نوک) راحت نیست، ولی شکایتی نخواهد کرد زیرا می‌داند در هر صورت این آخرین فصل حضورش در پی اس جی است.

روز گذشته تصاویری از کیلیان امباپه در تمرین پی اس جی که با حضور هواداران بود، منتشر شد که او به ابراز احساسات مردم واکنش مثبت نشان می‌دهد. آنها شعار می‌دادند، کیلیان بمان.

1990031

دیشب وقتی از ریولو در این مورد پرسیدند و اینکه چنین واکنشی به معنای تمدید امباپه خواهد بود، او گفت: «شعارهای هواداران؟ این اصلا برای تمدید امباپه کافی نیست و به زودی همه چیز مشخص می‌شود. قبلا گفته‌ام، بازهم می‌گویم که کار امباپه در پی اس جی تمام شده و خبری از تمدید نخواهد بود. او به رئال می‌رود.»

دیدگاه‌ها