کد خبر : 2001594 | 23 بهمن 1402 ساعت 12:37 | 26.8K بازدید | 25 دیدگاه

باشگاه شرایط مناسبی ندارد

شاید به من بخندید ولی ژاوی مربی موفقی بود

کارلس رکساچ، اسطوره بارسلونا، از ژاوی دفاع کرد و گفت مربی کاتالان با وجود مشکلات موجود، عملکرد موفقی در بارسا داشته است.

شاید به من بخندید ولی ژاوی مربی موفقی بود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد. او بعد از شکست 3-5 خانگی برابر ویارئال این را اعلام کرد. 

تیم بعد از آن باخت واکنش مثبتی نشان داد و توانست اوساسونا و آلاوس را مغلوب کند ولی دیشب در مونتجوئیک برابر گرانادای رده نوزدهمی با تساوی 3-3 متوقف شد تا یک بار دیگر از لالیگا دورتر شود.

1986759

رکساچ که زمانی دستیار یوهان کرویف بود و یک مقطع سرمربی بارسا نیز شد، در پایان بازی از ژاوی دفاع کرد و گفت: «بارسا وارد مرحله پیچیده و دشواری شده است. من همیشه گفته‌ام که ژاوی را باید با توجه به شرایط موجود قضاوت کرد. او تیمی را گرفت که در وضعیت بد ورزشی و اقتصادی بود. کومان به عنوان اسطوره باشگاه یک سال و نیم دوام آورد و ژاوی به عنوان اسطوره دیگر باشگاه نیز توان ادامه دادن ندارد. ژاوی وقتی مربی بارسا شد، 5 یا 6 هم تیمی سابقش هنوز در تیم بودند و صادقانه بگویم که هدایت چنین تیمی ساده نبود ولی فصل قبل توانست بارسا را قهرمان لالیگا کند.»

رکساچ ادامه داد: «ژاوی اول باید بر تیم مسلط می‌شد. او باشگاه را می‌شناسد و می‌داند به چه بازیکنانی نیاز دارد ولی باشگاه نیز باید تیمی متناسب با خواسته‌های او بسازد. مربیان بزرگ می‌گویند که من این یکی و این یکی را می‌خواهم تا یک تیم خوب بسازم. باشگاه نمی‌توانست همه نیازهای ژاوی را برآورده کند. شاید برخی به من بخندید ولی با همه این اوصاف معتقدم عملکرد ژاوی در بارسا خوب بوده و نمی‌توان او را سرزنش کرد.»

دیدگاه‌ها