کد خبر : 2001603 | 23 بهمن 1402 ساعت 12:40 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه ستاره میلان: اصلا به یووه فکر نمی‌کنیم

تئو هرناندز، ستاره میلان، می‌گوید تمرکز تیمش تنها روی بازی بعدی است و به کورس قهرمانی توجهی ندارد.

طعنه ستاره میلان: اصلا به یووه فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل این بازی را هرناندز روی پاس رافائل لیائو وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را به فاصله یک امتیازی یوونتوس در جایگاه دوم جدول رده‌بندی برساند تا امیدوار به لغزش این تیم و گرفتن این رتبه از آنها بمانند. 

این ستاره فرانسوی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت: «من خیلی خوشحال هستم. ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم اما خیلی خوب کار کردیم و به همین دلیل توانستیم برنده شویم. همه می‌دانیم که این دوران سختی برای ما بود اما هر روز با تمام وجود تلاش کردیم و همین به ما در کسب نتیجه کمک کرد.»

1989112

او در پاسخ به سوالی درباره خوشحالی خاص پس از گلش گفت: «هدف این خوشحالی فرد خاصی نبود. من حرفم را در زمین می‌زنم. حقیقت این است که گاهی پیش می‌آید که من هم در چند دیدار عملکرد خوبی نداشته باشم اما همیشه در تلاش هستم تا پیشرفت کنم.»

هرناندز همچنین درباره تمرکز روی گرفتن جایگاه یوونتوس اضافه کرد: «نه، ما به این موضوع و به کورس قهرمانی فکر نمی‌کنیم. فقط سعی می‌کنیم در هر بازی پیروز شویم و همین. تمرکز بعدی ما روی بازی پنجشنبه است.»

دیدگاه‌ها