کد خبر : 2001608 | 23 بهمن 1402 ساعت 13:08 | 24.4K بازدید | 27 دیدگاه

کپنهاگن یک تله است

مثل یک تله: گواردیولا از این بازی می‌ترسد

پپ گواردیولا بازی فردا برابر کپنهاگن را مثل یک تله و دشوار عنوان کرد و گفت باید مراقب باشند.

مثل یک تله: گواردیولا از این بازی می‌ترسد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فرداشب در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میهمان کپنهاگن خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی روی کاغذ تیم صعود کننده است.

پپ گواردیولا به دقت کپنهاگن را آنالیز کرده و می‌گوید این تیم را دست کم نخواهند گرفت. سیتی در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارکن برابر این تیم دانمارکی به تساوی 0-0 دست یافت و پپ منتظر یک دیدار سخت دیگر برابر آنهاست.

1989307

مربی اسپانیایی سیتی در مورد این بازی گفت: «آنها در یک گروه سخت با حضور بایرن مونیخ، یونایتد و گالاتاسرای، قرار داشتند و توانستند صعود کنند. این یکی از دشوارترین گروه‌ها بود ولی کپنهاگن عملکردی عالی داشت. ما مدتی پیش در زمین آنها بازی کردیم و نتوانستیم در آنجا برنده شویم. الان من آرامش دارم اما بازی‌های آنها را دقیق تماشا کرده‌ام. من برای بهترین ایده، به دستیارانم گوش خواهم داد و همه نظرات را جویا خواهم شد.»

پپ ادامه داد: «طبق تجربه من، بازی اول یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همیشه مشکل است. از زمانی که در سیتی بوده‌ام، بازی در این مرحله سخت بوده غیر از زمانی که 5-0 مقابل اسپورتینگ لیسبون پیروز شدیم اما در آن بازی ما 5 شوت به سمت دروازه داشتیم و 5 گل زدیم. همیشه سخت بوده و باز هم خواهد بود. این بازی مثل یک تله است.»

گواردیولا در مورد انگیزه تیمش گفت: «ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم ولی انگیزه بازیکنانم هنوز بالاست و بیشتر و بیشتر می‌خواهیم. ما می‌خواهیم از قهرمانی خودمان دفاع کنیم. وقتی بازیکنانم را در تمرینات می‌بینم و اینکه چطور می‌دوند و رقابت می‌کنند، به وجد می‌آیم. می‌بینم که انگیزه سال قبل هنوز وجود دارد. تیم این حس را به من می‌دهد. وقتی ما اراده کنیم، کار برای هر تیمی دشوار می‌شود.»

دیدگاه‌ها