کد خبر : 2001609 | 23 بهمن 1402 ساعت 13:18 | 20.6K بازدید | 17 دیدگاه

شورش علیه توخل: صدای ستاره بایرن درآمد!

ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی بایرن مونیخ، به هیچ وجه از شرایطش در این تیم راضی نیست.

شورش علیه توخل: صدای ستاره بایرن درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بایرن مونیخ برابر بایرلورکوزن در رقابت‌های این هفته بوندسلیگا انتقادات از عملکرد بازیکنان این تیم و خصوصا توماس توخل را به شکل قابل توجهی افزایش داد. 

کارشناسان، هواداران و رسانه‌های آلمانی در دو روز گذشته نمایش ارائه شده از سوی بایرن در این دیدار را فاجعه‌بار توصیف کردند و بازیکنان این تیم هم در گفت‌وگوهای مختلف و در شبکه‌های اجتماعی به‌خاطر این اتفاق عذرخواهی کردند. 

با این حال، مدیران بایرن اعلام کردند که تصمیمی برای قطع همکاری با توخل ندارند و او همچنان هدایت این تیم را در ادامه فصل برعهده خواهد داشت اما به نظر می‌رسد که مشکلات او در رختکن بیش از پیش جدی شده است. 

1983545

روزنامه بیلد خبر داده است که دی‌لیخت به هیچ وجه از شرایط در بایرن راضی نیست. او پس از پایان بازی برابر لورکوزن در پاسخ به این سوال که آیا به اندازه کافی آماده بوده که در این دیدار به میدان برود گفت: «کاملا آماده بودم.»

این بازیکن هلندی همیشه از گفت‌وگو با خبرنگاران در میکسدزون استقبال می‌کرد اما این‌بار پس از بازی برابر لورکوزن با اشاره به این که بازی نکرده از آنها عذرخواهی نکرد و حاضر به صحبت نشد و کاملا مشخص بود که از این اتفاق عصبانی و ناراحت است. 

صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی دی‌لیخت از بایرن در پایان فصل جاری به گوش می‌رسد و او به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مونیخ را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها